Får ikke bestilt hos JetCollector.com

tabrenna

ScanFlyer Blue
Får ikke bestilt hos JetCollector.com

Hei.

Sitter her og prøver og bestille jule/ romjulsgave til meg selv hos JetCollector.
Men kan ikke få bestillingen til og gå igjennom.
Får feilmeldingen: Unable to authorize payment: Invalid billing address information.

All adresseinfo skal være riktig utfylt, med unntak av State/Province, der står det Outside US, og så Norway i feltet under, da det ikke ble godtatt og la feltet være tomt ved oppretting av profil.

Noen som har noen idé, eller som har en fungerende profil, og kan se hva det bør stå for at dette skal fungere??


Tom A
 
Re: Får ikke bestilt hos JetCollector.com

Legg inn ette eller annet intetsigende i det feltet som skal være tomt. xyz eller noe slikt som ikke vil bli misforstått i utsendelse.
 
Re: Får ikke bestilt hos JetCollector.com

Mener du at jeg skal skrive inn "Space"??
Greit at jeg er fjern, men ikke så fjern da :D :p
 
Re: Får ikke bestilt hos JetCollector.com

"mellomrom"
"blank tegn"
"space"
osv...
 
Re: Får ikke bestilt hos JetCollector.com

En e-post til Pam hos JetCollector pleier også å hjelpe :-)

Espen
 
Re: Får ikke bestilt hos JetCollector.com

Etter noe mailutveksling med Pam, løste problemet seg.

Det viser seg av Jetcollector ikke godkjenner adresser uten streetnr, altså adresser til gårder o.l, som vi har noen av her i landet.
Var bare og legge på en 0 bak gårdsnavnet, så var bestillingen i boks!
 
Back
Top