For en sokk!
Anti-helt?
Men hvor pokker får han pengene til å leve slik livsstil da?
Rike foreldre?
Jeg tror dette er en fyr vi på godt norsk kan kalle "motsatt av janteloven"
Jeg kikket mer på disse fotoalbumene og gutten reiser jo First som en gal… Det jeg finner herlig med han (allerede ødelagt av anti-janteloven i UAE) er at han drar den helt ut… Har en stor dose selvironi – og har faktisk penger som han gledelig bruker.
Han er ikke så fryktelig langt unna oss Flyertalklere/Flypratere som har ”Champagne race osv” annet enn at han faktisk betaler for billettene selv og har nok smakt på det søte liv en god stund før han fikk bonuspoeng av jobben.
Jeg ler fremdeles når jeg ser for meg han gli nedover midtgangen på rad 58 i Thai pysjamas og DP flasken…
I use a systematic approach to travel -- self-taught methodologies and trade secrets that make what I do affordable. It's a market principle: Buy low and fly high. Plus, the perks are endless. My freezer is stocked with 50 ml. bottles of alcohol, proof that I’ve finger-fucked every flight attendants’ service cart that’s ever rolled down an aisle. But it’s not all for self-gain. I’ve been known to hoard boxes of Biscoffs from Boston to Berlin, and then donate that tasteless shit to area shelters. Consider me the Jewish Robin Hood. I am the worst thing to happen to an airline since $100/barrel crude: an edJEWcated consumer who is not afraid to take advantage of the loyalty programs the airlines have created. Fortunately for these carriers, I'm in the minority as most travelers are ignorant. The difference between the guy stretched out in 1A and the putz in 52E is that 52E is riding in a cattle car and 1A is eating a medium rare filet. 52E doesn't know the rules of engagement, and for the next 8 hours he'll be in a sexless orgy sandwiched between two passengers who are testing the metal fatigue of their seatbelt extenders.
The only thing that's changed since 2009 is my knowledge base. As airline programs continue to evolve so does my understanding of how to beat them. JewJetting is a mission-critical objective no different than any other competitive discipline. While a professional gambler beats the house, a JewJetter beats the airline. But this is not without complexities. It requires a language with terms and acronyms that would make a CPA cringe, e.g. Rule 240, Hidden-city ticketing, PNR, VDB, COC, CPM, EQM. They might mean nothing to you, but they all fall within a JewJetters' S.O.P.
Eneste damene han imponerer må være de som er fullstendig lobotomert.
Skal det der være tøft? Morsomt? Det er ikke umodent en gang, det er bare idiotisk.
Jeg kikket mer på disse fotoalbumene og gutten reiser jo First som en gal… Det jeg finner herlig med han (allerede ødelagt av anti-janteloven i UAE) er at han drar den helt ut… Har en stor dose selvironi – og har faktisk penger som han gledelig bruker.
Han er ikke så fryktelig langt unna oss Flyertalklere/Flypratere som har ”Champagne race osv” annet enn at han faktisk betaler for billettene selv og har nok smakt på det søte liv en god stund før han fikk bonuspoeng av jobben.
Skal det der være tøft? Morsomt? Det er ikke umodent en gang, det er bare idiotisk.
His antics are not confined to New York or to land, for that matter. On a US Airways flight to Germany a few years ago, he neared arrest when he took a champagne bottle from his first-class cabin and went around serving it to coach passengers in his pajamas.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.