Få tak i M&M nummer

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Få tak i M&M nummer

Skulle hatt medlemsnumemret til min kone i M&M for å sikre statusmatch. Nå ligger kortet hennes i en pappeske hjemme. I e-poster fra M&M er ikke medlemsnummer oppført (har en e-post med delvis nummer, resten sladdet).

Noen ide om en kan hoste det opp på websiden deres/etterspørre nummert og få det på e-post når en har navn og korrekt e-postadresse?

Re: Få tak i M&M nummer

Uansett funker ikke det jeg tror er brukernavnet... Ikke sikker på om det er laget brukernavn engang til kontoen.

Det er som "meliiis" sier. Sjekket selv nå, og det kom en mail fra den adressen med velkomstord og en PDF-fil som inneholder et "midlertidig medlemskort" Der står medlemsnummer :)

Takk for gode råd, vi får satse på at det går å etterregistrere. Hadde vært surt å tape Senator statusen på målstreken.

Et annet spørsmål. Jeg har noe som heter cosutmer number i profilen min med format xxx6378xx, og et M&M nummer som er xxx005283749xxxx. Noen som vet forskjellen? Ser også at det er litt ulik lengde på M&M medlemsnumre. Det står inntil 16 siffer når du skal skrive inn nummeret, men mitt er 15 siffer.

16 nummer er hvis du har kredittkort knyttet til. Så vidt jeg vet så har du et unikt kundenummer, og så har du selve miles and more nummeret. Det er fordi M&M nummeret endres når statusen endres. 9xxx er basic, 2xxx er fqt og sen, 3xxx er hon, sånn omtrent.

Back