• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Få mest mulig "igjen" for bonuspoengene

Grytelokk

Newcomer
Få mest mulig "igjen" for bonuspoengene

Hei, jeg har ca.200 000 poeng + en "companion ticket" fra AmEx (får ta med en person gratis på en bonusreise).

Trenger hjelp til å finne ut hvor vi bør reise og hvilket flyselskap jeg bør velge for å få mest mulig igjen for poengene og turen.

Har lyst å reise med et selskap som tilbyr bra business slik at flyturen også blir en opplevelse. Har tenkt på en langhelg eller uke i Sør-Amerika, Amerika og Asia en gang i løpet av slutten av September - starten November.
Håper på noen tips:)

Re: Få mest mulig "igjen" for bonuspoengene

Hei, jeg har ca.200 000 poeng + en "companion ticket" fra AmEx (får ta med en person gratis på en bonusreise).

Trenger hjelp til å finne ut hvor vi bør reise og hvilket flyselskap jeg bør velge for å få mest mulig igjen for poengene og turen.

Har lyst å reise med et selskap som tilbyr bra business slik at flyturen også blir en opplevelse. Har tenkt på en langhelg eller uke i Sør-Amerika, Amerika og Asia en gang i løpet av slutten av September - starten November.
Håper på noen tips:)

CT kan kun brukes på en SAS-destinasjon, og de er det jo ikke så mange av.

CT kan kun brukes på en SAS-destinasjon, og de er det jo ikke så mange av.

Andre her inne har opplyst i en annen tråd at de hadde fått bruke CT billett på LH og TG ettersom det ikke var plasser på SK, så det kan være håp i hengende snøre.

Andre her inne har opplyst i en annen tråd at de hadde fått bruke CT billett på LH og TG ettersom det ikke var plasser på SK, så det kan være håp i hengende snøre.

Men det er fremdeles på en SAS-destinasjon.

Back