• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

F50-ruter i Norge

Fløy flere ganger med Busy Bee FBU-TRF-SVG og som regel var jeg eneste passasjer mellom Fornebu og Torp. Den gang gikk den med F-27
 
Hadde ikke Wideroe - NorskAir en F-50 i drift (leid inn) en periode
Det var LN-BBA, ja. Wet lease fra Busy Bee i et drøyt år fram til BS-konkursen i desember 1992. Den fløy vel stort sett TRF-SVG/BGO/TRD, og, hvis jeg husker rett, søndagsrunden TRF-KRS-STN og retur.
 
Det stemmer det Ole. I går datt boken Norske passasjerfly ned i posthyllen her på Catosenteret. De fikk levert 3 stk i 1984. Det var

LN-RNZ 27/11-1984
OY-KAC 30/11-1984
SE-IRG 12/12-1984

I følge samme bok hadde SAS 9 stk F27 i stallen.
 
Det stemmer det Ole. I går datt boken Norske passasjerfly ned i posthyllen her på Catosenteret. De fikk levert 3 stk i 1984. Det var

LN-RNZ 27/11-1984
OY-KAC 30/11-1984
SE-IRG 12/12-1984

I følge samme bok hadde SAS 9 stk F27 i stallen.

Og såvidt jeg husker kom disse fra Australia - muligens Ansett.
 
Back
Top