• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

F-tur FRA-ICN påske?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
F-tur FRA-ICN påske?

Er det noen som tilfeldigvis skal fly F fra FRA til ICN 31. mars?

Kan dere evt si noe om antall ledige seter i F-kabinen? Drømmer om Senator mojo og op-up her siden det er kun et ledig sete i C-kabinen.

Re: F-tur FRa-ICN påske?

Man kan selvbetjene seg selv å eks. expedia.co.uk hvis det er setekart du er ute etter (de har mange selskaper), på linje med expertflyer. Søker du opp F-priser på LH så pleier det å stå hvis det er få ledige seter (eks står det nå "only 2 seats left" på LH712)

Last edited:

Takk for tipset. Orket ikke skrive inn all perosninfo for å komme til "velg sete", men stod iallall ikke noe om får seter igjen.

Jeg tar gjerne imot invitasjon til F-lounge/terminal om noen skal med samme fly.:colgate:

Kan fikse vanlig-lounge for en pers som skal med samme fly. i fra må en vel reise på samme fligth om en skal ha med gjest.

Jeg skal tilfeldigvis fly FRA-ICN i First med Lufthansa lørdag 31. mars. Jeg kan gjerne hjelpe med en invitasjon til First-terminalen, men må i så fall få det inn med teskje hva jeg skal gjøre :)

Jeg skal tilfeldigvis fly FRA-ICN i First med Lufthansa lørdag 31. mars. Jeg kan gjerne hjelpe med en invitasjon til First-terminalen, men må i så fall få det inn med teskje hva jeg skal gjøre :)
Liten verden, gitt :)

Hvis mulig, burde dere prøvd å sjekke inn sammen (om begge starter i f.eks OSL). Øker sjansen for op-up at en pax i C med SEN-status reiser "sammen" med en i F. En kamerat av meg som reiste i F til USA med Swiss sjekket inn sammen med tre andre kamerater i M. To av tre, begge uten status, endte opp med upgrade til C.

Du må nok i tilfelle "følge" meg inn. Jeg flyr fra stockholm siden det var derfra det var tilbud i C-klasse.

Du må nok i tilfelle "følge" meg inn. Jeg flyr fra stockholm siden det var derfra det var tilbud i C-klasse.

Jeg rangler inn på First-terminalen grytidlig da det bare var ledig på morgenflyet til FRA, og skal sitte der og blomstre i 9-10 timer.

Jeg rangler inn på First-terminalen grytidlig da det bare var ledig på morgenflyet til FRA, og skal sitte der og blomstre i 9-10 timer.

Jeg fløy en gang via HAM til FRA og en annen gang via CPH for å slippe å ta morgenflyet fra OSL direkte.

Var redd for at alle de fine drikkevarene skulle ta knekken på meg med for mange timer i FCT, he, he.

Re: F-tur FRA-ICN påske?

Takk for tipset. Orket ikke skrive inn all perosninfo for å komme til "velg sete", men stod iallall ikke noe om får seter igjen.

På Expedia.co.uk får du opp mulighet til å se på sete allerede på siden med listinger av fly. Se etter "seat preview" under flightnummeret ;)

Re: F-tur FRA-ICN påske?

På Expedia.co.uk får du opp mulighet til å se på sete allerede på siden med listinger av fly. Se etter "seat preview" under flightnummeret ;)

Se der ja, det var jo enkelt:-)

Fem ledige på vei ut, returdagen viser tomt kabin, men en ledig billett.:drunk:

Back