F-tur FRA-ICN påske?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
F-tur FRA-ICN påske?

Er det noen som tilfeldigvis skal fly F fra FRA til ICN 31. mars?

Kan dere evt si noe om antall ledige seter i F-kabinen? Drømmer om Senator mojo og op-up her siden det er kun et ledig sete i C-kabinen.

Re: F-tur FRa-ICN påske?

Man kan selvbetjene seg selv å eks. expedia.co.uk hvis det er setekart du er ute etter (de har mange selskaper), på linje med expertflyer. Søker du opp F-priser på LH så pleier det å stå hvis det er få ledige seter (eks står det nå "only 2 seats left" på LH712)

Last edited:

Takk for tipset. Orket ikke skrive inn all perosninfo for å komme til "velg sete", men stod iallall ikke noe om får seter igjen.

Jeg tar gjerne imot invitasjon til F-lounge/terminal om noen skal med samme fly.:colgate:

Kan fikse vanlig-lounge for en pers som skal med samme fly. i fra må en vel reise på samme fligth om en skal ha med gjest.

Jeg skal tilfeldigvis fly FRA-ICN i First med Lufthansa lørdag 31. mars. Jeg kan gjerne hjelpe med en invitasjon til First-terminalen, men må i så fall få det inn med teskje hva jeg skal gjøre :)

Jeg skal tilfeldigvis fly FRA-ICN i First med Lufthansa lørdag 31. mars. Jeg kan gjerne hjelpe med en invitasjon til First-terminalen, men må i så fall få det inn med teskje hva jeg skal gjøre :)
Liten verden, gitt :)

Hvis mulig, burde dere prøvd å sjekke inn sammen (om begge starter i f.eks OSL). Øker sjansen for op-up at en pax i C med SEN-status reiser "sammen" med en i F. En kamerat av meg som reiste i F til USA med Swiss sjekket inn sammen med tre andre kamerater i M. To av tre, begge uten status, endte opp med upgrade til C.

Du må nok i tilfelle "følge" meg inn. Jeg flyr fra stockholm siden det var derfra det var tilbud i C-klasse.

Du må nok i tilfelle "følge" meg inn. Jeg flyr fra stockholm siden det var derfra det var tilbud i C-klasse.

Jeg rangler inn på First-terminalen grytidlig da det bare var ledig på morgenflyet til FRA, og skal sitte der og blomstre i 9-10 timer.

Jeg rangler inn på First-terminalen grytidlig da det bare var ledig på morgenflyet til FRA, og skal sitte der og blomstre i 9-10 timer.

Jeg fløy en gang via HAM til FRA og en annen gang via CPH for å slippe å ta morgenflyet fra OSL direkte.

Var redd for at alle de fine drikkevarene skulle ta knekken på meg med for mange timer i FCT, he, he.

Re: F-tur FRA-ICN påske?

Takk for tipset. Orket ikke skrive inn all perosninfo for å komme til "velg sete", men stod iallall ikke noe om får seter igjen.

På Expedia.co.uk får du opp mulighet til å se på sete allerede på siden med listinger av fly. Se etter "seat preview" under flightnummeret ;)

Re: F-tur FRA-ICN påske?

På Expedia.co.uk får du opp mulighet til å se på sete allerede på siden med listinger av fly. Se etter "seat preview" under flightnummeret ;)

Se der ja, det var jo enkelt:-)

Fem ledige på vei ut, returdagen viser tomt kabin, men en ledig billett.:drunk:

Back