LN-SSL ScanFlyer Gold 27 Apr 2009 #1 Vet ikke hvor i forumet denne måtte passe, men jeg spør for enkelhets skyld her: Noen som vet om Luftforsvaret har en F-16 simulator i Trondheim...? (Trodde det bare var Rygge og Bodø som var oppsatt med slikt).
Vet ikke hvor i forumet denne måtte passe, men jeg spør for enkelhets skyld her: Noen som vet om Luftforsvaret har en F-16 simulator i Trondheim...? (Trodde det bare var Rygge og Bodø som var oppsatt med slikt).
F35Landing ScanFlyer Gold 27 Apr 2009 #2 Det er en på Ørlandet også. Utprøvd og godkjent av undertegnede
LN-SSL ScanFlyer Gold 27 Apr 2009 #3 Skulle akkurat til å skrive et reply på meg selv og si "Glem det!". Kom en kompis i vill begeistring og fortalte at han skulle få prøve ut F-16 simulatoren i Tr-heim skjønner du. Burde jo skjønt før jeg spurte at den naturligvis står på OL.... Note-to-self: Tenk først - spør etterpå!!
Skulle akkurat til å skrive et reply på meg selv og si "Glem det!". Kom en kompis i vill begeistring og fortalte at han skulle få prøve ut F-16 simulatoren i Tr-heim skjønner du. Burde jo skjønt før jeg spurte at den naturligvis står på OL.... Note-to-self: Tenk først - spør etterpå!!
S Scandinavian ScanFlyer Gold 27 Apr 2009 #4 Forsvaret har også en simulator som er basert på Falcon 4, som de tar med rundt på events for å promotere forsvaret. Den står til vanlig på Kjevik.
Forsvaret har også en simulator som er basert på Falcon 4, som de tar med rundt på events for å promotere forsvaret. Den står til vanlig på Kjevik.
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 28 Apr 2009 #5 Hadde vært kjempemorro å prøve MLU simulatoren. Jeg fikk prøve den gamle OCU sim'en da jeg var stasjonert i Bodø på midten av 90-tallet. Morro var det den gangen og jeg kan ikke tenke meg at en kliss moderne MLU simulator akkurat er kjedelig.
Hadde vært kjempemorro å prøve MLU simulatoren. Jeg fikk prøve den gamle OCU sim'en da jeg var stasjonert i Bodø på midten av 90-tallet. Morro var det den gangen og jeg kan ikke tenke meg at en kliss moderne MLU simulator akkurat er kjedelig.