Har ikveld søkt etter billigste og raskeste måte å komme seg fra Skellefteå til Oslo den 7 mars. Sas har monopol på Skellefteå-Arlanda, så det var få alternativer. Synes billettprisen var høy for economy på Sas.no og verken Wideroe.no eller Momondo kunne gi meg en bedre pris enn 1977kr. Ble derfor overrasket da jeg så at jeg kunne spare 712kr på å kjøpe to enkeltbiletter framfor 1 sammenhengende bilett. Med over 1 1/2 time transfer tid på Arlanda tar jeg heller sjangsen på dette, og at min reiseforsikring på mitt kredittkort kan hjelpe meg. SAS sin chat svarte hyggelig at man bare må regne med extra kostnader for den tryggheten en sammenhengende bilett innebærer, men 712 kr synes jeg virkelig er både kjipt og spekulativt. ...
Min erfaring er at det ofte er rimligere å kjøpe sammenhengende biletter, som for eksempel med Lufthansa ut i europa. Vet ikke om dette har blitt diskutert før, men fant hvertfall ingen tråd da jeg søkte.
Min erfaring er at det ofte er rimligere å kjøpe sammenhengende biletter, som for eksempel med Lufthansa ut i europa. Vet ikke om dette har blitt diskutert før, men fant hvertfall ingen tråd da jeg søkte.
Last edited: