Europas beste flyselskap

Hva er det egentlig som er så bra med LH da?
Servicen er da ikke over gjennomsnittet god.
Skjønner ikke helt denne LH-dyrkelsen her på dette forumet.

I en annen slik "undersøkelse" jeg nylig så, var Ryanair kåret til europas dårligst likte flyselskap.
Her er den på 7. plass, godt foran f.eks SAS.
Litt rart.. :rolleyes:

Hva er det egentlig som er så bra med LH da?
Servicen er da ikke over gjennomsnittet god.
Skjønner ikke helt denne LH-dyrkelsen her på dette forumet.

Det er sjeldent noe tull med dem, de er konsistente og når det går galt så rydder de opp.

Service handler langt mer om hva man får servert ombord!

Det samme kan man da si om mange andre selskaper.
Når det er sagt har jeg bestandig hatt ok opplevelser med LH.
Men mine beste opplevelser har jeg hatt med andre flyselskaper.

LH er et helt greit selskap, men at de er mye bedre enn andre europeiske fullservice-selskaper skulle jeg likt å se en saklig begrunnelse på.

Enig i at LH leverer jevnt, hverken svært dårlig eller svært bra. Men som OEH har de beste opplevelsene kommet på andre selskap enn LH

Ser at Schiphol er på 2. plass når det gjelder korteste køer???
Det må da være en spøk.
Har iallefall vært et kø-helvete de gangene jeg har reist gjennom den flyplassen.

Schiphol har vel , sammenlignet med spes Frankfurt omtrent de samme køer. MEN der er strenge når folk kommer til/fra ikke Europeiske land. Har sett mange i AMS bli plukket ut ganske raskt uten at det tok for lang tid. Men kanskje vi bør være glade for at noen sjekker ?

En bør prøve EU/EØS køen. Men dessverre forstår veldig mange ikke hva EU/EØS står for :cry:

SWISS (den best tror jeg) no.9... FR bedere enn SWISS... AZ no. 3... LH no.1. Det er ikke heller enkelt å førstå på hvilken grunn, kanskje ju større selskap desto mer folkte røstet til det, bare det forklarer hvorfor LH nummer 1 :)

Lufthansa er sjef det da :) Bra jevnt over..
Hva Ryanair gjør på den listen fatter jeg ikke... Trykkleif? :p

For en idiotisk liste.
Hvem er det som har stemt fram denne da?
Størst er ikke alltid best.
LH får nok mange stemmer fordi de er store, det samme må være tilfelle med Ryanair, for at de er det 7. beste selskapet i Europa er jo bare surr.

For en idiotisk liste.
Hvem er det som har stemt fram denne da?
Størst er ikke alltid best.
LH får nok mange stemmer fordi de er store, det samme må være tilfelle med Ryanair, for at de er det 7. beste selskapet i Europa er jo bare surr.

Det har kanskje noe med forventninger å gjøre at Ryanair havner så langt op som på 7. plass? Folk forventer ikke mer enn å bli tatt fra A til B, og det blir de. Verken mer eller mindre.
Flytoget er norges best likte bedrift. De gjør ingen verdens ting annet enn å ta deg fra A til B de heller.

Samme som forventninger vedr. LH og SK..... LH oppfyller forventinger fra et full service selskap.

SK ikke, nøyaktig samme onboard service som FR, men en slipper jo skrapelodd, foreløpig... Og reklame klistret opp over veggene, foreløpig...

Samme som forventninger vedr. LH og SK..... LH oppfyller forventinger fra et full service selskap.

SK ikke, nøyaktig samme onboard service som FR, men en slipper jo skrapelodd, foreløpig... Og reklame klistret opp over veggene, foreløpig...

Naa er den lille sandwichen og drikken man mottar hos LH kontra SK langt fra det viktigste naar man er ute aa reiser... Paa all annen viktige service (som lavprisselskapene overhodet ikke tilbyr) er LH og SK veldig like

Helt enig, Tommy. Det finnes så mange undersøkelser, også longhaul........ Bortsett fra at de fleste av disse viser i hvertfall litt at enkelte Asian Carriers alltid er i toppen.

Selv spent på hva fruen forteller meg senere om CX !

Back