Eurobonuspoeng for award-reiser og RTW?

jann787

Cruising altitude
Hei folkens,

vet ikke om dette emne har blitt tatt opp her før, men så ikke det da jeg lette.

Er det noen bereiste folk her inne som har brukt SAS eurobonus poeng til å booke "intercont" award billetter på samme eller lignende måte som US airways DM miles? Så på SAS sin hjemmeside om at det står 180K poeng for reise f.eks. fra europa til asia (husker ikke om det er i F...?). Er det samme fremgangsmåter som når man bestille sine award trips hos US airways?

Har lest om at US airways får ikke opp f.eks. LH sine F seter, hvordan er det hos SASs? Kan SAS "ser" mer ledige premium seter enn økonomi hos andre *A selskaper? Vet ikke om dere skjønner spm... men har en god dag videre... og takker for svar...

Re: Eurobonus poeng award reiser/ RTW??

Du må ringe booke. 180 000 er i C-klasse tror jeg til Asia? SAS ser LH-seter kan jeg bekrefte fra tur i juli. Bruk Ana-tool, eller meld deg inn i Air Canada sitt program å søk der. Viser begge disse programmene ledige seter, vil antagelig også sas se dette. Å ringe uten å ha funnet seter selv først er forferdelig slitsom. Husk også å søk pr leg (skal du OSl-HKG, søk først OSL-XXX, deretter XXX-HKG).

Personlig synes jeg Eurobonus gir bedre uttelling for flyvninger til USA, eller intra Asia, se tabellen til Eurobonus.

180.000 er for F-klasse til østre og sentrale Asia unntatt India, for Australia og Stillehavsområdet så er det 240000.

Til trådstarter: Husk at ymse skatter og avgifter kommer i tillegg. Hvis du mangler noen poeng til drømmeturen kan du akkurat nå kjøpe et ubegrenset antall med EuroBonus-poeng med 40% rabatt :up:

Takk for svar alle sammen. Jeg vurderer virkelig å kjøpe SAS poeng ettersom de har tilbud nå for å samle nok til en F flyvning, men ved sammenligning med us airwaysana sin 100 prosent bonus, er jeg litt usikre på om dette er et bedre tilbud hos SAS...? Igjen så har lest at us airways er blitt "blokkert" for F booking hos f.eks LH. Er dette også tilfellet hos SAS? Noen som vet...? Prismessig er vel DM milde "lettere" å samle for å oppnå F flyvning...?

Back