SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 12 Jan 2007 #1 Aldri hatt problem å finne tabellen for de forskjellige bokstaver for de forskjellige partnere. Nå finner jeg det ikke på den nye SK-weben ?:drunk: Hva gjør jeg gærn't ? Link please ?? Tusen Takk....
Aldri hatt problem å finne tabellen for de forskjellige bokstaver for de forskjellige partnere. Nå finner jeg det ikke på den nye SK-weben ?:drunk: Hva gjør jeg gærn't ? Link please ?? Tusen Takk....
OSLflyer ScanFlyer Silver 12 Jan 2007 #2 Originally posted by SQ 777 Aldri hatt problem å finne tabellen for de forskjellige bokstaver for de forskjellige partnere. Nå finner jeg det ikke på den nye SK-weben ?:drunk: Hva gjør jeg gærn't ? Link please ?? Tusen Takk.... Click to expand... Du må nok over til søta brors web
Originally posted by SQ 777 Aldri hatt problem å finne tabellen for de forskjellige bokstaver for de forskjellige partnere. Nå finner jeg det ikke på den nye SK-weben ?:drunk: Hva gjør jeg gærn't ? Link please ?? Tusen Takk.... Click to expand... Du må nok over til søta brors web
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 13 Jan 2007 #3 Tusen takk OSLflyer........... Herved bookmarket.