EuroBonus: Var ikke så lett likevel!

Re: EuroBonus: Var ikke så lett likevel!

Manglende stop-overs på awards er for meg toppen av gjerrighet fra SAS' side. Noen eksperter som kan stipulere ekstrakostnaden for dette - om det er en kostnad overhodet?

Kan det være IT utfordringer?

Er nok ikke IT utfordringer. De klarer jo fint å booke <24 timers layovers på *A awards...

Dette er og blir for meg en gåte. Problemet er jo at ingen har peiling. Det finnes visstnok to svensker som har peiling, Susanna/e heter hun ene. Men disse får ikke lov til å ha kontakt med kunden, etter mye om og men fikk jeg en agent til å sende disse to EuroBonus-ekspertene en mail på hvorfor ikke min award var gyldig. Ble lovet svar tirsdag før lunsj. Har ikke hørt noe.

Ikke at jeg forventet noe svar, egentlig.

Etter noen raske søk på public LinkedIn-profiler, virker det som om personen heter Susanna Yggmark. Kanskje noen skal forfatte en mail?

Kan man da samtidig spørre om hvorfor osl-bru-fra blir regnet som backtracking om en skal videre til Usa når OSL-Arn-ewr er lov?

Er nok ikke IT utfordringer. De klarer jo fint å booke <24 timers layovers på *A awards...

Dette er og blir for meg en gåte. Problemet er jo at ingen har peiling. Det finnes visstnok to svensker som har peiling, Susanna/e heter hun ene. Men disse får ikke lov til å ha kontakt med kunden, etter mye om og men fikk jeg en agent til å sende disse to EuroBonus-ekspertene en mail på hvorfor ikke min award var gyldig. Ble lovet svar tirsdag før lunsj. Har ikke hørt noe.

Ikke at jeg forventet noe svar, egentlig.

Hei Robbie, fikk du noen gang noe svar fra EuroBonus?

Jeg planlegger en tur til Bangkok i C-klasse med EuroBonus award tickets i midten av juni. Kunne gjerne tenkt meg en litt "kreativ" routing på tur ut. Har sjekket litt i AwardTravlr, noen som har erfaringer med det? Har også tilgang til ANA tool, men har ikke forsøkt det enda. Alternativt kunne jeg tenke meg å prøve Austrian den ene veien. TG A380 og LH 747i står også på "to do listen". Noen som vet om dette er mulig å få til med Star award booking? Ellers er jeg takknemlig for alle tips og tjuvtriks:)

Jeg svidde av mine 180 000 miles på en F tur til MNL for et par år siden.

Når jeg ringte SAS for å booke en "kreativ" routing med fire legs på tur ut, fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne fly "Asia rundt" for mine miles. Fikk bare lov å bruke de nødvendig tre legs hver vei.

Det gjorde jeg og glemte SAS etter det. Gidder ikke snakke med sure kjerringer når jeg skal bruke min hardt opptjente miles.

Back