• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eurobonus kampanje på OSL-LCY i sommer

Re: Eurobonus kampanje på OSL-LCY i sommer

http://www.sas.no/en/EuroBonus/Euro...London-City-Airport/?WT.mc_id=Z00772&vst=true

SAS deler ut dobble poeng for de som flyr OSL-LCY i sommer (juni, juli og august), men det ser ut som kampanjen krever en tilmelding

Jeg antar at dette fungerer hvis jeg nå har registrert mitt eurobonusnummer, selv om jeg har bestilt tur før påmeldingen...? Jeg får meg vel en vei LCY-OSL 12. juni, ser det ut til.

Takk for tipset!

Hvorfor må de alltid gjøre ting så små-komplisert. Hvorfor forhåndspåmelding? Ja, jeg jeg får melde meg på i tilfelle jeg skal reise ila. juni, juli, august (tenkte jeg)

Inn med EB-nummer og klikker på Sign Up:
Vi beklager, siden du prøver å besøke kan ikke vises.

Hvis du har skrevet adressen til siden direkte i adressefeltet, vennligst sjekk at du har stavet alt riktig.

Jeg skal reise OSL-LCY 31. august, men fikk samme beskjed som deg, Discus. Bruker Firefox, men da jeg prøvde med Explorer fungerte det fint. Tipper SAS kjører denne kampanjen for å få opp pax-antallet i sommer da det nødvendigvis er færre forretningsreisende som bruker ruten.

........fikk samme beskjed som deg, Discus. Bruker Firefox, men da jeg prøvde med Explorer fungerte det fint. Tipper SAS kjører denne kampanjen for å få opp pax-antallet i sommer da det nødvendigvis er færre forretningsreisende som bruker ruten.

Funket i Firefox nå - sikkert det vanlige "time-out"-tullet som oppstår fra tid til annen (140000 please retry later osv.). Uansett snodig å kreve forhåndspåmelding, hjelper jo lite å ha en kampanje på dette dersom noen oppdager midt i juni at de skal bortover en tur og ikke er påmeldt. Og hvis/når jeg skal til London har jeg sikkert glemt det.......

Ser ut som de sliter med mer enn bare registreringen, klakulatoren har sviktet også (som en på flyertalk påpekte):

Can I have my points the English way please?

Skal man tolke dette på følgende vis: I M-klasse får man normalt 1200 EB-poeng en vei. Med dobbel opptjening blir det 2400 poeng en vei. Får man i tillegg 1200 ekstrapoeng, så blir det 3600 poeng.

Jeg skal sjekke den 12. juni når jeg skal ut å fly. Hvis jeg ikke får minimum 1200 ekstrapoeng i tillegg til dobbel opptjening av basispoeng så skal jeg sende Eurobonus en e-post med lenken til den engelske siden....;)

Jeg skal også fly til/fra LCY i juni, men husker ikke om det var de spesifikke flightene. Er det andre flights enn de som er nevnt mellom OSL og LCY?

Eivind

Siden det ikke går an (?) å bestille SAS-billetter med full EB-opptjening, må jeg nok nøye meg med 300 grunnpoeng og 300 ekstrapoeng når jeg skal til LCY.

Ser at SAS har lagt ut samme tilbud til München og Berlin. Da blir det doble poeng til helgen når jeg flyr København-München - men her kreves ingen registrering:
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/bonusreise-til-Berlin-og-Munchen/

Og for øvrig pågår det også et tilbud med doble poeng til Polen:
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/Doble-poeng-til-Polen/

Jeg skal også fly til/fra LCY i juni, men husker ikke om det var de spesifikke flightene. Er det andre flights enn de som er nevnt mellom OSL og LCY?

Eivind

Eivind, du får rope ut om du er i London mellom 7. og 12. juni.

Som Someone sier så er det kun 2 direkteavganger mellom OSL og LCY (i hver retning), og ingen avganger på lørdag og kun en på søndag (i 15-tiden om jeg huser rett).

Back