Jeg er blant de på forumet som kanskje har vært mest kritisk til EuroBonus' utvikling de siste to år (med rette, mener jeg selv). For å ikke bli stemplet som en absolutt surpomp og grinebiter, får jeg vel bruke noen sekunder på å fortelle om en positiv opplevelse også. Som så mange andre måtte jeg drive og endre noen billetter idag. Ringte 05400 og valgte kjøp og endring innenlands.
"Det er stor pågang, du er nå nummer 59 i køen."
Trykket inn EuroBonus-nummeret mitt...
"Velkommen til SAS Norge du snakker med <NN>." (under fem sekunders ventetid - tenk hvis jeg hadde vært Pandion)
Det har altså fortsatt noen fordeler med gullkort på innenriks. Takk SAS!
"Det er stor pågang, du er nå nummer 59 i køen."
Trykket inn EuroBonus-nummeret mitt...
"Velkommen til SAS Norge du snakker med <NN>." (under fem sekunders ventetid - tenk hvis jeg hadde vært Pandion)

Det har altså fortsatt noen fordeler med gullkort på innenriks. Takk SAS!