EuroBonus - doble grunnpoeng

Hvordan vil dette virke når det er doble poeng mellom Sandefjord og København? Om jeg bestiller en Y+ t/r TRF-CPH vil jeg da får 900+900*2 = 3600 poeng, og deretter 3600 statusbyggende poeng på dette? Altså totalt 7200 poeng mot status....?

Kommer "doblingen" av poengene noe senere enn vanlig? Har kun fått det vanlige antall poeng for helgen Stockholmstur og ikke dobble grunnpoeng

Samme her -eit par dager ekstra, så er det på plass. Det står 0 poeng for bruk, og xxx poeng for status. Btw: Denne kampanjen bidrog sterkt til gullkortet mitt etter SEA turen :colgate:

Jupp, gullkortet ble sikra på rekordtid takket være denne kampanjen. Var en tur i Nashville tidligere i januar, og med litt flaks med OptionTown, samt at jeg for en gangs skyld hadde klart å booke en economy-billett med 100% opptjening hos SAS, ble det mange grunnpoeng på et lite antall flighter.

Da kom de....og jeg er 20 små irriterende poeng unna EBG ;)

Jeg er 940 irriterende poeng unna...

Det verste er at jeg har en pending CTU-PVG med CA som gir 1000 poeng fra september som aldri ble registrert på kortet, og Bangkok bruker elendig lang tid på dette. Purret på dette over telefon i dag... Forhåpentligvis gull før neste tur i slutten av mnd.

Noen som har hørt noe sladder om at de skal gjenta dette?

Post 900, når får jeg gull? :-)

Last edited:
Back