• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Eurobonus - definisjonen av enveisreiser?

Hei, velkommen på forumet.

I dette tilfellet gjelder det pr. flight. OSL-CPH-CDG er derfor to flighter dersom flightnummeret er forskjellig (noe det vel stort sett er hos SAS).
 
En flight er en enkeltreise. Flyr du f.eks. Oslo-København-Stockholm-Helsinki tur retur, teller dette som 6 segmenter, og du trenger 20/35 segmenter for sølv/gull.
Merk at det kun er SAS-group-flighter som teller.
 
Dra opp denne, siden det nå er tillatt med bonusopptjening innenlands.
Jeg lurer ganske enkelt på om dette gjelder innenriksreiser også? Så f.eks OSL-BGO-TRD med WF blir to segmenter som teller til sølv/gull, selv om de er bestilt på en enkelt billett?
 
Dra opp denne, siden det nå er tillatt med bonusopptjening innenlands.
Jeg lurer ganske enkelt på om dette gjelder innenriksreiser også? Så f.eks OSL-BGO-TRD med WF blir to segmenter som teller til sølv/gull, selv om de er bestilt på en enkelt billett?

WF flyr ikke noen av rutene forresten men med SK blir det 2 kvalifiserende flygninger
 
Jeg mistenker at det i tittelen på denne tråden bør stå "enkeltreise" og ikke "enveisreise(r)".
 
Back
Top