Eurobonus *A award - stop over og open jaw regler?

TommyL

Trangsynt
Hei!

Tenkte jeg skulle bestille en reise til neste sommer med *A for Eurobonus poeng. Så jeg lurer på om det er lov å ta en stop over samtidig med en open jaw, slik som med USDM?
Er f.eks OSL-FRA-NYC (stop) NYC-MCO (destinasjon) MCO-FRA-OSL lovlig?

MVH

Tommy

Sist jeg sjekket er det bare tillatt med layovers på maks 24 timer før endelig destinasjon. Dessuten er de ganske pirkete på routinger, og de begrunner aldri hvorfor noe er tillatt/ikke tillatt. Lykke til :)

Æsj...synd det skal være så lite fleksibelt. Blir synd å miste US til AA og OW, er blitt godt vant :(

Men det er lov med open jaw vel? Slik har jeg forstått det ihvertfall...

Edit: En kjapp telefon til kundeservice bekreftet at open jaw var tillatt. Så det er da enda noe...

Edit 2: Jeg ringte en gang til, for jeg tenkte jeg skulle spørre om stop over bare for moro skyld. Viser seg at eksempelet OSL-FRA-NYC (stop) NYC-MCO (destinasjon) MCO-FRA-OSL koster 95000 i Y, mot 70000 for t/r (med eller uten open jaw). Så det går an å ha stopover mer enn 24 timer, men det koster noe ekstra, 25 000, som jo er en award innen USA. Da skulle det vel bli 160 000 i C (110 000 + 50 000 innenriks i USA). Det blir ikke aktuelt for å si det sånn...bedre å betale en billett NYC-MCO i tillegg da.

Last edited:
Back