Jarlabanke Vking
ScanFlyer Silver
Er det noen som kjøper og selger EB-poeng? Har en slant jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med
Er det noen som kjøper og selger EB-poeng? Har en slant jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med
Nå som EB-poengene er drastisk devaluert kan en av disse være den mest fornuftige måten å bruke dem på:
Da kommer poengene i alle fall til nytte.
Fine mottakere det der. Men er poengene dine drastisk devaluert sier du? Hva har du gjort med dem?
Færre muligheter til å fly, og så vidt jeg erfarer dårligere tilgang på bonusseter. YMMW.
Ser den, men tror du ikke det ordner seg litt etter hvert da? Du har jo ikke så mye muligheter til å fly for penger heller om dagen.
Vil selv tro at det er bedre å gi litt cash til Redd Barna om man liker den organisasjonen, og spare poengene til man kan fly igjen. Det er jo ikke så bra vekslekurs på å gi bort poengene sammenlignet med å erstatte en "5.000,- kroners billett med 20.000 bonuspoeng"
Har SAS fjernet loungetilgangen i feriene for sølv i det stille?
Helt borte fra websidene :/
Nytt for meg at det nå er slutt på utsending av fysiske medlemskort. Plasseres under paraplyen for miljøtiltak.
Virker som det også blir kun en gjest for EBG i SAS loungene og ikke helle ungeflokken lengre, kun for EBD. Dette kommer jo til å roe ned trykket litt i ferier osv.
Hvor ser du dette? Vil jo være rart om de går fra å la sølv ha med 4 personer i feriene til å ikke la Gull ha med familien? Det er ikke Star alliciance lounger du ser på?
Jeg forstod det også slik at det var en "Star Alliance-regel"? Og således vil det for SAS kunder i SAS lounger fortsatt gjelde de gamle reglene?
Vrient å forstå hva de mener - jeg fikk denne på espost og tolker det som strengere (og ikke en ny gode med tre unger og kone på loungene til Star generelt)
Som de skriver, det er "Star Alliance" longene
Det leser jeg også, så du tolker det slik at nå kan man ta med fire familiemedlemmer i Senator Loungene?
Det leser jeg også, så du tolker det slik at nå kan man ta med fire familiemedlemmer i Senator Loungene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.