Alle wide body er ekskludert. Så du står igjen med de som har 772. CPH-SIN i C. F kun ruten SIN-DPS.
772 er også widebody. SQ flyr vel kun widebody?
Alle wide body er ekskludert. Så du står igjen med de som har 772. CPH-SIN i C. F kun ruten SIN-DPS.
777-200 er da wide body?
Sorry for OT, men klarer ikke la vær:
![]()
:stir
Bruker denne tråden i mangel av en mer egnet tråd av nyere dato.
Fikk brev fra Diners Club i dag. Det er ingen tvil om at Diners prøver å avvikle deres co-branded SAS Eurobonuskort.
Den 1. januar endres priser og poengopptjening. Poengopptjeningen på kortet nedjusteres til 10 poeng pr. 100 kr. Valutapåslag økes fra 1,75% til 2%. Det henvises til dinersclub.no for nye priser og vilkår. Der ser jeg at årsavgiften for Eurobonus Gull endres fra 0 kr til full pris, 695 kr.
Før jeg fikk SAS gullkort for et par år siden hadde jeg en årsavgift på 150 kr fra tidligere arbeidsgiver. Jekker de meg opp til full årsavgift etter nyttår ryker kortet. Eneste motivasjon for å beholde kortet er billig loungetilgang (ofte gratis da man ikke blir belastet) og gratis/lav årsavgift.
Slik var det før ja, men jeg kan ikke finne noe informasjon om at det tilbudet fortsatt gjelder.
Her står årsprisen fortsatt som gratis for EBG/D:
http://www.dinersclub.no/privat/vare-kort/sas-eurobonus-diners-club/priser-og-betingelser/#main
Hvis man f.eks. har opptjeningsperiode 1.april til 31 mars, så får man gullkort (av en med diamant) den 2. april. Har man da gullkortet i to år (minus en dag)?
15 p/100 kr var vel egentlig den eneste grunnen til å ha Diners fra mitt ståsted i alle fall, men de skryter vel på seg en relativt god reiseforsikring også (uten at jeg har måttet benytte meg av den så lang)?
Dog - jeg har Diners Corporate gjennom jobb, og hvis man hadde Corporate kunne man få et kostnadsfritt privatkort.
Og så slo jeg til på et tidsbegrenset tilbud hos SAS Mastercard for noen år siden der Sas Mastercard var "kostnadsfritt så lenge du har Diners club".
Summa sumarum: Alle kortene må beholdes inntil videre...![]()
Får de færre brukersteder så må de finne på noe for også å redusere antall kortbrukere, det er jo helt logisk.Enig, beholder Diners da jeg har gratis MC p.g.a. dette og veldig lav årsavgift på Diners. Men jeg skrev til Diners og sa at reduksjonen i antall poeng per 100-lapp ikke var så lurt. De svarte at fordi færre nå bruker Diners p.g.a. førre bruksersteder enn Diners reduseres poengopptjeningen. Snakk om å skyte seg selv i foten. Vi har ikke like mange brukersteder, derfor gjør vi oss enda mindre attraktive. Hallo!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.