EuroBonus 2.0

Jeg kan gi bort gull igjen 1. aug 2014.

Sjekka dette med Eurobonus i dag, de sa at jeg ikke kan gi vekk et nytt gullkort etter 31/5 (som er siste dag i min årsloop) hvis jeg gir vekk et nå, selv om en jo absolutt får inntrykk av det på sas.no.

Men om det likevel funker gjenstår vel å se, virket ikke som om de satt med full oversikt …

Forøvrig ser jeg at en alternativt til å gi vekk ett gull- kan gi bort 2´sølv, men det er kanskje gammelt nytt her.

Aner du hvorfor? Virker rart egentlig, syns det var mye mer ryddig med forrige løsning, slippe å se alt mulig annet fjas :)

Aner du hvorfor? Virker rart egentlig, syns det var mye mer ryddig med forrige løsning, slippe å se alt mulig annet fjas :)

Nei, men sikkert som det er i alle andre salgsløsninger, så du skal bla gjennom og også bli fristet til andre ting.

Hei,

Newbie med fyrste innlegg.. Er EBS, mest fordi ekstra koffert noen gonger er praktisk, og 16. mars kom madammen med i klubben. Då fekk ho eit brev der fordelane med EBS står opplista, og der stod det berre 10 kg ekstra bagasje. På sas.no står det den sedvanlige 23 kg. ekstra kofferten som òg kan vera skibag m.m., medan i appen står det check på ekstra bagasje, men ikkje noko om kilo og til skilnad frå bagasjen på gull så står det heller ikkje noko om at den ekstra kofferten kan vera skibag m.m.

Er det skjedd ei endring her som eg ikkje har fått med meg, og burde ikkje ho uansett få dei gamle fordelane dette året då ho tente opp før 2.0 vart iverksett?

Sikret meg gullkort ikveld da en god venn ble Diamant og ikke hadde noe i mot å gi vekk gullkortet til meg. Det gikk 1 min fra han tastet inn mitt navn og EB-nr til mailen var komt og gullkortet godtatt av meg. Meget bra!

Hvor lang tid må jeg rekne med for å motta pakke fra SAS og nytt MC fra SEB?

Ting tar tid med SAS it. Nå har vi kommet til 9. april, og ikke noe har skjedd med status hverken i appen eller på nettsiden. Andre som heller ikke har fått oppgradering?
Ser det er en del på businessclass.se som også venter.

Ting tar tid med SAS it. Nå har vi kommet til 9. april, og ikke noe har skjedd med status hverken i appen eller på nettsiden. Andre som heller ikke har fått oppgradering?

Ser det er en del på businessclass.se som også venter.

Ble EBD en gang i løpet av ettermiddagen, så det går vel sakte, men sikkert fremover.

Back