Det er bookingklassen som avgjøre poengopptjeningen. Ved oppgradering på flyplassen vil du forbli i samme bookingklasse, akkurat som når du får gratis oppgradering eller oppgraderer med poeng.
Slik tolker ihvertfall jeg det.
Det skal jeg gjøre. Fikk automatisk svar at det kunne ta opptil 3 uker å behandle min henvendelse. Så innen 17 januar bør jeg vite utfallet.
Har tidligere opplevd at kredittkort ikke blir godkjent i utløpsmåneden.
Meldte nylig arvingen inn i Eurobonus. Første poenggivende flight var forrige onsdag og etter 9 dager lå (basic) kortet i posten. Så ikke noe og klage på der
I morgen skal jeg ut på min aller første flyvning bestilt etter "Beste tilgjengelighet"-prinsippet, dvs. bonusreise for poeng + kroner. Jeg opplever at det ikke er mulig å legge inn EB-nummer. Jeg trodde det allerede lå inne, men ved innsjekk i dag så jeg at det manglet. På sas.no er det ikke noe felt for å legge det inn, og da jeg prøvde meg på å chatte fikk jeg beskjed om at det ikke var noe problem og fikk til og med bekreftelse på at hun hadde lagt det inn for meg der og da. Jeg sjekket det dessverre først etter at chatten var avsluttet, og kunne se at det fortsatt ikke lå inne. Er det et kjent problem? Skal jeg forberede meg på å krangle med dragene i loungen i morgen for i det hele tatt å få lagt det inn?
Mitt eurobonuskort avvises av automatene så jeg må sjekke inn ved skranken når jeg har bonustur. Dette er en godt kjent feil.Ville prøvd innsjekkingsautomatene først.
Kom på at jeg har bagasje som skal sjekkes inn(reiser ofte på korte turer med bare håndbagasje). Da får jeg gå i skranken og se hva de får til der.
Jeg har for øvrig en "ekte" bonustur i morgen, og der ligger EB-nummer og -status inne på boardingkortet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.