EuroBonus 2.0

eg har sikkert skrevet til SAS 5 ganger og ringt et 20 talls ganger men får ikke hjelp. Det virker som at alle har automatiske svar og sender det videre. Her rett før jul trodde jeg at saken var løst da jeg traff en hyggelig dame som fant problemet og skrev tilbake at saken var løst og kompenserte meg 6000 poeng, men dengang ei. Dette er i korte trekk problemet mitt:

Opptjeningsåret mitt er August til August - jeg flyr for ca 180 - 190000 poeng så rimelig mye med SAS. I September fikk jeg nytt kort, men ikke vanlig kort med ett med master-kort. Smart cash noe jeg ikke hadde bestilt. dette hadde utløpsdato November 2015. I august begynte ringinga ingen hørte November kom og jeg blei stoppa i smart track og ikke turte jeg å be om brus på flyet innenriks hvis jeg satt bak. Ingenting hjalp.

Så kom årets juletur med familien - vi skulle til US og jeg truet sas med at hvis ikke dette var i orden gadd beynte jeg å fly KLM - da hjalp det litt men ikke nok vi skulle prøve KLM 3 x buisniss til US. Når vi kom hjem lå det 2 pakker i posten fra SAS ett med Eurobonuns diamant kort med utløp 11/16 som hadde gull bagasje lapper i samme konvelutt og ett med utløp 11/16 med Diamant bagasjelapper. Jeg er fortsatt oppgitt....smatpass uteblir nok en gang - og jeg bestiller i morgen KLM nok en gang. Sabla irriterende da jeg trives i med SAS, men nå er jeg snart ELITE flyer hos KLM også og da begynner dette å bli interessant. HVA GJØR JEG FOR Å FÅ ET SMARTPASS ????

Er det noen som jobber i SAS her som jeg kan ringe til PLEASE send meg en PM med et telefon nr...dere er i ferd med å miste en kunde som drar med seg MANGE andre kunder i samme dragsuget.

Hei TGjr.

Jeg har vært Diamond siden innføringen, og fortsatt ikke mottatt noe smartpass. Så det prosjektet tror jeg du må vente lenge på!

Har, når sant skal sies, aldri savnet det heller jeg da!

Kim

Har heller ikke det (som gull) og virker som prosjektet er avsluttet? Skjønte heller aldri behovet og tok det aldri i bruk når jeg hadde det tidligere

Dersom SmartPass er avviklet, er vi mange som stolt kan slå oss på brystet og proklarere: "I hate to say I told you so."

http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=81816

Mon tro hvor mange millioner som forsvant ut vinduet der? Det fyker sikkert noen millioner til når McKinsey skal skrive rapport om hvorfor SmartPass ikke ble en suksess...

Jaja, jeg er uansett glad at jeg tok vare på mine ubrukte oblater. Samleverdi en gang langt inn i fremtiden :D

Da må vel SAS si det da !!!!!! Jeg brukte det flittig. Det var meget praktisk inn/ut av lounger - fast track og brus på flyet. Hvis det er vekk fra systemet er det merkelig at ingen sier det. Mitt inntrykk er at det surres og rotes hos SAS om dagen. Jeg finner meg ikke i slik oppførsel og er i følge flere sta som et esel. Jeg flyr KLM til jeg får et skikkelig svar.

Håper bare at det ikke blir lenge.

Da må vel SAS si det da !!!!!! Jeg brukte det flittig. Det var meget praktisk inn/ut av lounger - fast track og brus på flyet. Hvis det er vekk fra systemet er det merkelig at ingen sier det. Mitt inntrykk er at det surres og rotes hos SAS om dagen. Jeg finner meg ikke i slik oppførsel og er i følge flere sta som et esel. Jeg flyr KLM til jeg får et skikkelig svar.

Håper bare at det ikke blir lenge.

Virker som om de har satt kundeservice på hold, for å ha fokus på å drive selskap. Kommer vel tilbake en gang, men det blir vel en stund til. Tror du derfor må kose deg hos KLM.

Synd at de ikke tar kundeservice alvorlig. Er blitt litt bingo alt :)

Jeg skreiv akkurat et svar i den andre posten du lagde om temaet. Men bestill smartpass online, så kommer det etterhvert.
Dessuten, du kommer like lett inn og ut av lounger og får like lett drikke med et helt vanlig Eurobonus, Amex, Mastercard eller app på tlf.

Jeg skreiv akkurat et svar i den andre posten du lagde om temaet. Men bestill smartpass online, så kommer det etterhvert.
Dessuten, du kommer like lett inn og ut av lounger og får like lett drikke med et helt vanlig Eurobonus, Amex, Mastercard eller app på tlf.

Jeg har gjort det to ganger, men uten hell - derfor har jeg skrevet og fått bekreftet at det er på vei. ingenting kommer bare intetsigende automatiske svar mail og dustete travelcash kort jeg aldri har bestilt. Forsøker å få SAS til å ringe meg, men det er umulig....Det eneste jeg behøver er et Normalt Eurobonus medlemskap med en smartpass brikke på telefonen. Hvor er alle kortene og brikkene SAS har bekreftet er utsendt ???Det er mye sensitiv informasjon i disse brikkene.

Ja kundeservicen til SAS er helt på tryne - det er sikkert KLM sin også men KLM har til nå ikke sølt rundt med kort og annen informasjon -

Problemet er nok antakelig det at helpdesk er outsourcet, og det eneste de svarer på er standard spørsmål, som alle kunne funnet ut med litt leting. Andre ting blir fort som du har opplevd, med andre ord, svare som om de prøver å hjelpe, uten at noe skjer.

Nå kan/bør man vel uansett ikke klistre Smart Pass-brikka på mobilen hvis mobilen har innebygd NFC (noe de fleste nyere telefoner har), så det kan vel også være noe av grunnen til at dette fases ut.

Jeg har gjort det to ganger, men uten hell - derfor har jeg skrevet og fått bekreftet at det er på vei. ingenting kommer bare intetsigende automatiske svar mail og dustete travelcash kort jeg aldri har bestilt. Forsøker å få SAS til å ringe meg, men det er umulig....Det eneste jeg behøver er et Normalt Eurobonus medlemskap med en smartpass brikke på telefonen. Hvor er alle kortene og brikkene SAS har bekreftet er utsendt ???Det er mye sensitiv informasjon i disse brikkene.

Ja kundeservicen til SAS er helt på tryne - det er sikkert KLM sin også men KLM har til nå ikke sølt rundt med kort og annen informasjon -
Har du prøvd gullmailen?

Håper noen her kan gi meg svar

Hadde nå i høst en tur SAS OSL - EWR i GO (booking class T)
Ved online innsjekk spurte SAS om jeg ville oppgradere til PLUS for 1999kr, noe jeg takket ja til. Fikk nytt boarding pass og hadde en ok tur i PLUS.

Men ble rimelig lang i masken da poengene tikket inn. Fikk kun poeng for den opprinnelige bookingklassen selv om jeg har betalt for å fly i PLUS

Er dette korrekt av Eurobonus?

Har du betalt med penger skal du ha poeng etter den nye booking klassen.

Ved oppgradering pr poeng får du opptjening etter opprinnelig kjøpt og betalt klasse.

Det sa hvertfall damen på 05400.

Har selv en lignende greie til behandling. Venter på korreksjonen på EB saldoen

Ja, du får kun poengene du skulle fått for den klassen du kjøpte først. Det er kun ved optiontown oppgradering man får poeng for den klassen man flyr.

Ja, du får kun poengene du skulle fått for den klassen du kjøpte først. Det er kun ved optiontown oppgradering man får poeng for den klassen man flyr.

Så det du sier er at SAS tar seg betalt for at jeg flyr i PLUS, men nekter å gi meg poengene???

Hadde jeg visst dette hadde jeg jo aldri betalt SAS for oppgradering

Har du betalt med penger skal du ha poeng etter den nye booking klassen.

Ved oppgradering pr poeng får du opptjening etter opprinnelig kjøpt og betalt klasse.

Det sa hvertfall damen på 05400.

Har selv en lignende greie til behandling. Venter på korreksjonen på EB saldoen

Du får holde meg oppdatert på hvordan utfallet blir i din sak.

Må si meg rimelig lurt av SAS/Eurobonus når jeg betaler for oppgradering, men ikke får alle godene

Back