• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Etterlysning

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Om noen har sett noe til sommer`n 2005 - så vær så snill og si i fra... Den er dypt savnet...

tror jeg mistet den på veien mellom ACE og OSL... Kan noen purre på SGS??

Har purret! SGS ba meg gjøre et søk på Google....
Så jeg gjorde. Til slutt fant jeg den!!:up: Det viste seg at det var Colleen Kelly Designs som hadde den rette kombinasjonen av "summer" "swimwear" "2005" "CK".

Så værsågod mine herrer, den ligger vedlagt:thumbup

Attachments

• sommern.jpg
    sommern.jpg
    115 KB · Views: 8
Tja, det lille håret CK har igjen er blondt - ellers er likheten veldig fraværende i damens favør :thumbup

Sommeren til enml kroner i alle fall min dag! Her har det regnet og vært 12-13 grader i dag. I tillegg har jeg stått på hue i båtmotoren uten å lykkes å starte den. Dermed: Den blonde sommerbomba drar dagen i land! :musikk

Sommern er i Nord-Norge... så det er bare å komme! :up:

Velkommen skal dere være!! :cheers: ( <-- utepils på skarven...)

:up:

22 grader og "svenskevær" (blå himmel og gul sol) er kommet nordover forstår jeg.

Vel fortjent - kos dere på Skarven, Paletten, brygga og alle de andre stedene.:hi2

Vel fortjent? Har ikke de hatt best sommer de siste årene? Når blir det vår tur???

Nå har jeg holdt hus på Østlandet i snart ti år.... jeg kan ikke påstå at været har vært så ille de siste årene.... ofte har jeg måttet lese i avisene hvor ille det er... at det regner noen dager bør da østlendingen tåle.... Jeg er enig i at mai har vært litt fuktig... både værmessig og ølmessig... men man har da klart å få ned noen utepils i Oslo denne mai også..... :thumbup :biggrin :smokin
Supersommerene som har vært i nord de siste årene ville ikke ha kvalifisert til å bli kalt en middels sommer på Østlandet en gang.... :biggrin :smokin :thumbup
:smokin

Her i WA har det ogsaa vaert en svaert vaat og kald vaar og sommer saa langt ... men oppe i Alaska var det nydelig!! Jeg ble solbrent da jeg var i Fairbanks.

sol.jpg

sommer ?? har hørt om det..,men ikke sett det i det siste

Vel jeg SKAL ha en uke varme i år.. så da satser jeg på bra vær i Nevada i november. var i allefall varmt som hel*ete sist jeg var der.

På den positive siden, jo mer regn, jo mindre pollen, aldri så galt at det ikke er godt for noe :D

Joda, ingen tvil om at det er HER sommeren er :devot:

METAR ENNK 131450Z 03010KT CAVOK 25/09 Q1014

Noen bader, noen soler seg mens andre fortrekker å leke seg i den varme luften
lynx2.jpg

Håper på litt bedre vær rundt Hankø i morgen og på onsdag...(...særlig hvis vi skal seile!!!)

Onsdag kommer sommer'n til Sør-Norge, - i alle fall om vi skal tro på stasmeteorologene!
Jeg unner gjerne dere nordpå godværet dere har om dagen. Som det sies lenger opp: Skal man se på statistikken over hele sommeren (vi er tross alt bare midt i juni), så kommer nok Østlandet sterkest ut de fleste år. Det var erfaringen min etter sju år nordpå også.
Det viktigste er at vi koser oss med godværet når vi har det! :smokin

Originally posted by EB
Håper på litt bedre vær rundt Hankø i morgen og på onsdag...(...særlig hvis vi skal seile!!!)

Jasså, skal du på tur med Nordea?

Nope!

Nordea er en konkurrent - så de skal nok ha sitt eget opplegg!

Har rapportert sommeren som savnet hos aknomstservice. File er åpnet i Worldtracer, og jeg har fått en PIR. Jeg skulle dog ikke regne med å få sommeren tilbake, sa damen på skranken.

Nå er den kommet tilbake/tilrette... Rett utenfor huset... JIPPI!!!!!!!!!!!!!!

Back