• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Etterlysning!

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Vår alles kjære cigar-røykende venn med lett grønnfarge i ansiktet er savnet fra Scanair Forum. Siste sikre observasjoner skal ha blitt gjort i uke 24, men siden har ingen sett livstegn til karen. Vi frykter at noe kan ha tilstøtt ham i de påfølgende dagene, og at han derfor har blitt forhindret fra å møte på jobb sammen med sine øvrige kollegaer i smiley-feltet.
Alle tips om hvor den savnede kan befinne seg mottas med takknemlighet - forumet blir ikke det samme uten mangfoldet av smileys.

Replying to Topic 'Etterlysning!'

som sterk røykemotstander har jeg valgt å fjerne "smokie" som en del i opprydningen i smilies. ay he rest i peace.

Men, hvem vet "Banan" kom jo tilbake til Twist-posen etter mange år...

Deler skepsisen til røyking, men her har du gjort en halvgod jobb CK, er det ikke en cigarett vi aner her?: :devil

:love

utrenskningene har bare så vidt begynt, min venn....:sarc

Som en god borger av The demokratiskediktaturland, så må jeg her få lov å hylle vår store, eneste rette og demokratisk valgte leder for hans gjennomtenkte og særs vise avgjørelse..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................HYLL HYLL:devil

Noen MÅ ha for mye fritid....
14.gif

Her etter, blir det visst ifølge rykter, kun smilies som hopper rundt med bannere med påskrift "JEG ELSKER SAS", "SAS MAKES YOU FEEL GOOD", "SAS IS THE BEST", "IF ITS NOT SAS, WE ARE NOT GOING", "RYANAIR ER RÆVA, FOR DE STJELER KUNDER FRA SAS PÅ UÆRLIG VIS"....

Priset foer dagens mest mogna kommentar gaar till Molde
:sarc

Jeg digger smileys , men kunne ønske en bredere skjerm :) :nor :musikk

Back