Etterlyser bilder fra kortbane flyplasser

Et par stykker fra Vadsø

Attachments

• lnwia040805vds2.jpg
    lnwia040805vds2.jpg
    73.3 KB · Views: 100
  • lnwin110707vds5.jpg
    lnwin110707vds5.jpg
    74.8 KB · Views: 104
Dette med kortbane plasser -fortsett med bilder.

Jeg har aldri vært i nærheten av slike baner, jo jeg har vært på Røros i 1986 og hadde en retur til FBU med et fly som tok maksimalt 20pax og det var 25-30 blå grader og vi fikk utlevert ulltepper av vertinnen.

Kom med bilder av fly som lander i sidevind - voldsom vind - det daglidagse som skjer.

Takk for at du gidder.

Jan

uploatokg.jpg

testfikg.jpg

Originally posted by ATC-flyradar

Jeg har aldri vært i nærheten av slike baner, jo jeg har vært på Røros i 1986 og hadde en retur til FBU med et fly som tok maksimalt 20pax og det var 25-30 blå grader og vi fikk utlevert ulltepper av vertinnen.

Kom med bilder av fly som lander i sidevind - voldsom vind - det daglidagse som skjer.

Takk for at du gidder.

Jan

Røros er da ingen kortbaneplass akkurat...

Takk for at du gidder.

Jan

Asfaltert banelengde på RRS er 1720m.
Har ikke noen gode action-bilder fra RRS men video av diverse crosswind og low vis. har jeg lagt ut på http://www.flightlevel350.com
Søk på RRS
Enjoy....

Back