Ett ord sier mindre enn 1000 bilder!

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
De kommer nok tilbake, ordene, kommentarene, historiene morsomhetene... Jeg har fått flere PM om hvorfor jeg ikke skriver lengre, når jeg lager foto-tråder... Jeg fikk sågar spørsmål om jeg hadde en "protest-aksjon"...?!? - siden jeg alltid har skrevet raust med ord når jeg poster bilder...
NEI - det er ingen "protest-aksjon"...?!? Ordene mine forsvant etter bråket her i fjor, hvor enkeltes oppførsel brakte meg i så pass sinne at jeg måtte ta timeout. Etter å kommet tilbake har ikke ordene dukket opp enda, vet ikke hvorfor - kanskje har jeg sluppet opp for bokstaver! Nei, så galt er det ikke - når jeg skriver, så må det komme fra hodet og ned i fingrene uten at jeg trenger å tenke - og det har ikke skjedd på en stund... Men kanskje det kommer, kanskje det faktisk har kommet - men at jeg ikke har funnet det ut enda...? Har noen en medisin til dette, eller er det bare å hive meg på en Hemningway, eh - en whiskey...

En felles tråd finnes i denne post, premie til den som finner denne tråd...

H11_2006.jpg

H10_1717.jpg

HO9_3616.jpg

H10_4264.jpg

H10_3571.jpg

HO9_2289.jpg

H10_3574.jpg

H10_3654.jpg

H10_4558.jpg

H10_9810.jpg

H10_8177.jpg

H

Hadde veldig sansen for LN-TUL (Håkon IV Håkonsson) hvor du får tommelen opp av en passasjer i tillegg ;)

Dette kan da være "en nesehilsen" :D

For de som kjenner Harald er det lite sannsynelig noe veldig åpenlyst, men alikevel lett å se og med en liten dæsj fantasi, så burde svaret ligge der :lol:

Artig at det er noen som legger merke til oss spotterne også ^^ Fine bilder

EDIT: Alle ser inn i kameraet?

EDIT2: Alle bildene er tatt på SVG?

Last edited:
Back