Ett kjedelig propell-fly på Sola

Lennart

ScanFlyer Rusty
Ett kjedelig propell-fly på Sola

SAS A330 er tatt på 800mm
Noe kan vel stilles bedre ? :8:

Attachments

• IMG_6933ed.jpg
    IMG_6933ed.jpg
    178.9 KB · Views: 526
  • IMG_6938edd.jpg
    IMG_6938edd.jpg
    171 KB · Views: 532
  • IMG_6918ed.jpg
    IMG_6918ed.jpg
    68.2 KB · Views: 527
Re: Ett kjedelig propell-fly på Sola

Likte veldig godt det av Welcome Air - Stilig med A330'n og :up:

Satt og kikket på bildene dine i går kveld, og synes de var bra. Likte spesiellt godt det der av 737'n......., og etter å ha sett bildene, gikk jeg videre i livet.

alle absolutt på død og liv kommentere alle bildene her alltid????
Og hva er det egentlig med folk som MÅ kommentere mangelen på kommentarer på egne bilder?
Har man et enormt og bunnløst markeringsbehov, eller er det en slags søken etter oppmerksomhet man ikke får i det virkelige liv??

Lennart du har LINSELUS!!!!!!!!!!! hehe

Bra den Welcome air maskinen...

Ørjan

A330`n kan vi ikke få nok bilder av... Takk, takk

så, så - nå nærmer vi vel oss mobbing?

så, så - nå nærmer vi vel oss mobbing?

Beklager, men når noen drar frem en gråtende smiley, fordi bare én person har kommentert bildene hans på 15 timer (hvorav 8 timer er natt i mine øyne), så har man kanskje misforstått noe.

Når man i tillegg ser på de fengende overskriftene som disse trådene settes igang med, så ber man faktisk om tilbakemeldinger som ikke nødvendigvis er relatert til bildene...

Jeg får liksom inntrykket av at hver gang Airpics rejecter noen av bildene til enkelte, så dukker bildene opp her, i jakten på en bekreftelse på at bildene er bra.

Jeg får liksom inntrykket av at hver gang Airpics rejecter noen av bildene til enkelte, så dukker bildene opp her, i jakten på en bekreftelse på at bildene er bra.

:DOg på Airpics er de jo ikke strenge heller!:D

:DOg på Airpics er de jo ikke strenge heller!:D

etterhvert som kameraene blir bedre, mer og mer bilde blir "ferdig" fotografert (bra nok, til at redigering ikke er nødvendig), så er vell tiden moden for å øke standaren på hva som godtas og ikke godtas.. vis noen skal klare fylle tomrommet mellom Jetphotos og MyAviation, så må det vell være Airpics?;);)

Last edited:
Back