• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ett-ellerannet-lørdag...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ett-ellerannet-lørdag...

Da tjuvstarter jeg lett før Fnate melder seg fra Haneda ..... *plystre plystre*

* OPERATIONAL FLIGHT INFO * BA 8 1 SA 15FEB
HND NEXT INFO WILL BE AT 2330
ESTIMATED TIME OF DEPARTURE 0925

Her vestsørøstpå smelter det jevnt og trutt, men meterolygene melder sne til natten igjen. De bør helst ta seg en bolle ..... :mol

Re: Ett-ellerannet-lørdag...

God morgen fra OSL. Rolig på prærien enn så lenge. Får ikke dratt rett hjem etter jobb. En kollega fra nord ønsker litt de-icebilder og trenger skyss. Meldt metervis med snø på morgenen så han får oppfylt ønske sitt.

En av tre nattvakter over om et par timer. Ha en aldeles flott helg folkens.

Såkalt god morgen fra Kuala Lumpur. Får vel traske bort til Sentral for å ta toget ut til flyplassen, må sjekke om de kanskje har funnet passet mitt på flyplassen. Det hadde vært gull verdt så man slapp å styre med nødpass.

Woooow ... hadde nettopp et jordskjelv .. 4.4 rett over grensen til SC .. heftig til å være her ....og der gikk strømmen ... kom heldigvis tilbake kjapt.

Da tjuvstarter jeg lett før Fnate melder seg fra Haneda ..... *plystre plystre*

He he he… Haneda ja. Takk for den. Jo, jeg var der kl 05:15 i dag tidlig. De neste 5,5 timene brukte jeg på å rote meg igjennom Tokyo's delvis stengte kollektivtraffikk med et Japansk kart som guide. Fyyyy f***.

Men om alle guder slår til så er jeg snart på vei, og med siste update så kanskje jeg til og med rekker en PGGB i SuperDuperKantina i London før siste flighten hjem.

God morgen ja. Det glemte jeg. :)

Ha en fin dag.

Endelig kan jeg ønske god lørdag fra...
http://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Har muligens dårlig timing med å reise hit. På flyet ned leste jeg i "Gulf News" at det har vært opptøyer her fredag med brennende barrikader og nå på lørdag er det varslet enda støtte uroligheter.

God lørdag til alle uansett om de er berørt av den arabiske våren eller ikke.

God morgen fra sas loungen på CPH, der ferden går videre til Zurich og Nice
Gleder meg, førstgang i biz :)

Mornings fra Zermatt. Blå himmel, men skal visstnok være endel vind på toppene. Ha en fin dag

"Pose? Kvittering?" *gjesp*. Gjenta.
Passe trøtt :p
Har selv jobbet som ksssezombie så jeg prøver å hjelpe dem med å si at jeg skal ha pose og kvittering, men det ligger så inne at de spør likevel.

Mye interessant å lese om i tråden her i dag gitt :) Alt fra jordskjelv til poser, til vindfull topper i Zermatt og delayed flights - uten tvil morsom lesing!

"Pose? Kvittering?" *gjesp*. Gjenta.
Passe trøtt :p

Tenker meg en tur ned til deg nå, får se hvor langt jeg kommer :p Tipper jeg ender opp på Kiwi'n på Lilleaker, hehe!

Good morning får man også si - første rolige helg hjemme i år. Ganske merkelig så langt, sov til 0955, langt over 1 time Skype med Mongolia og nå 1 time med Hong Kong. Da er det bare å gjette hvor årets ikke-ski/snø-relaterte langturer går ;)

Gud mårning fra Chicago. Siste dag i USA på et par uker. Hjemover i ettermiddag, første stopp Berlin.

Senga her på Westin O'Hare er helt himmelsk :D Litt OL på fjernsynsapparaturet før dagen kommer skikkelig i gang.

Ha en fin dag :)

God kveld fra Gold Kris loungen, eller hva den nå heter på Changi. LH779 og A380 over til Frankfurt i kveld, for å så vente 10 timer i Frankfurt før en setter kursen mot hjemlandet. Hadde pakket jakka lett tilgjengelig før jeg dro fra KUL i går, slik at jeg husket å ta den ut før jeg sjekket inn bagasjen her i SIN, men glemte selvfølgelig å ta den ut. Får håpe på noen plussgrader i Frankfurt da.

Grompf fra det Sørlandske.
Fint å være hjemme. Kjenner meg skikkelig doven og eier ikke tiltakslyst.
2 bursdagsfeiringer i løpet av ettermiddag og kveld. Blir vel fylla til slutt.
Jauda!

Hoy!

God formiddag fra Skaun!

Hjemme etter en overnatting på Clarion Hotel Trondheim, middag med vin og kino med fruen i går kveld, da er et nytt reiseår sikret.. haha. :)

Ellers var jeg i London forrige uke og etter å ha havnet på Londons største hotellhøl (bokstavelig talt) "Royal National Hotel", tok jeg til fornuften og byttet til Radisson Blu Edwardian Hampshire Hotel på Leicester Square! Fantastisk bra hotell, fant nytt stamhotell i London der gitt.. Hjalp med George Clooney og Matt Damon i nabolaget også da... haha. :)

Hjemmekontor deler av denne uka, før Riga fre-søn med over 180 kunder neste helg.. Blir vel rolig.. NOT!

Nyter FA-cup på TV nå mens fruen er på jobb, OL er jo avlyst og overtatt av svenskene uansett.

Ha en flott dag med jordskjelv, flyforsinkelser, handleturer, opprør og en tur på fylla!

Kim

Da forlater man München i 13 grader og sol, og må trøstes med et glass champis i Senator Loungen på MUC. Noch einmal? Sehr gerne...! :)

Da forlater man München i 13 grader og sol, og må trøstes med et glass champis i Senator Loungen på MUC. Noch einmal? Sehr gerne...! :)

Håper været holder seg, jeg skal dit i kveld og blir til mandag.

Håper været holder seg, jeg skal dit i kveld og blir til mandag.

Håper det for din del. Det var nokså surt & kaldt i de to foregående dagene. :)

Håper det for din del. Det var nokså surt & kaldt i de to foregående dagene. :)
Litt kjølig her også, kun 26 i hotellbassenget. Men når det er varm sol fra skyfri himmel, gode solstoler, brasiliansk bakgrunnsmusikk og grei betjening som serverer lime-milkshake så kan man likevel bli litt salig. :cool:

Da har det blitt kveld i Kuala Lumpur - turen til flyplassen i dag var litt bomtur pga hittegodskontoret der er åpent bare mandag-fredag. Men jeg fikk hjelp allikevel så skal ringe opp dit i morgen for å høre. Stod et nummer utafor døra der som jeg kunne ringe og etter 5 sekunder fikk man svar. Han ba meg gå opp til infodesken i avgangshallen - da hadde denne herren allerede snakket med damene der oppe så navnet mitt visste dem. Er ikke akkurat optimist så ender nok med nødpass :( , men jeg prøver ALT før jeg tyr til det.

Forøvrig er KUL en elendig merket flyplass - sosa rundt der lenge før jeg fant en anonym dør til hittegodskontoret (ja jeg sjekket hjemmesidene først)

Back