Etihad upgrade Påsken?

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Etihad upgrade Påsken?

Noen som har peiling på opgraderingsmuligheter på stappfulle Etihad-fly?

Jeg har EY19 (AUH-LHR) nå på mandag og det virker som maskinen er stappfull på grunn av Påsken.

Billetten er økonomi fullpris (flex) og jeg har Etihad Gold.

Noen som kan sjekke med denne appen hvor fullt det er per klasse?

De har sendt meg mulighet til å by pa business, men da var det 11.700 NOK paa toppen av dyr bilett (11.000 NOK) og for kun ett leg - det blir for teit.

SC

Re: Etihad upgrade Påsken?

Noen som har peiling på opgraderingsmuligheter på stappfulle Etihad-fly?

Jeg har EY19 (AUH-LHR) nå på mandag og det virker som maskinen er stappfull på grunn av Påsken.

Billetten er økonomi fullpris (flex) og jeg har Etihad Gold.

Noen som kan sjekke med denne appen hvor fullt det er per klasse?

De har sendt meg mulighet til å by pa business, men da var det 11.700 NOK paa toppen av dyr bilett (11.000 NOK) og for kun ett leg - det blir for teit.

SC

Upgrade på "stappfulle fly" er generelt veldig vanskelig,medmindre du kjenner noen veeeeldig lang opp i systemet i selskapet som kan sørge for at noen blir kasta av flyet,men,-det er klart,--lykke til !!!

Nå er det jo ofte slik i ferietid at man overbooker økonomiklassen for å fylle maskinen .. Så hvis det er tilfelle, burde mulighetene være gode.

Aktuelle tall er det imidlertid bare selskapet selv som har. Man er veldig restriktive med å la andre se slikt da det er forretningssensitiv informasjon.

Sikkert muligheter for det. Ikke helt relatert, men fader´n fikk C til F upgrade på DXB-BKK i går med EK Gold grunnet tung booking bak i bussen.

Back