closebutnocigar
ScanFlyer Blue
Skal til Australia i forbindelse med et bryllup i mars/april neste år, og er begynt å lete etter billetter OSL-SYD. For tiden er det en del billige billetter med Etihad, men etter å ha lest litt bl.a. her http://www.airlinequality.com/Forum/etihad.htm så har jeg blitt litt skeptisk.
Lurer derfor på om det er noen her som har erfaringer/hørt ting om dette selskapet, evt har kjennskap til forumet på airlinequality. For alt jeg vet kan jo folkene som skriver innlegg der være sånne utålelige snobber som forventer å bli møtt med et glass champagne i innsjekkingen, og som ville beskrevet en gjennomsnittlig reise med SAS som "sitt livs mareritt." (satt litt på spissen her ja
) Selv er jeg rimelig fornøyd med å bli fraktet smertefritt fra A til B, selv om litt komfort, IFE o.l. alltid er hyggelig!
Takknemlig for svar!
Lurer derfor på om det er noen her som har erfaringer/hørt ting om dette selskapet, evt har kjennskap til forumet på airlinequality. For alt jeg vet kan jo folkene som skriver innlegg der være sånne utålelige snobber som forventer å bli møtt med et glass champagne i innsjekkingen, og som ville beskrevet en gjennomsnittlig reise med SAS som "sitt livs mareritt." (satt litt på spissen her ja

Takknemlig for svar!