• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ethiopian med København-rute

Re: Ethiopian med København-rute

Det ser ut som den skal nedom Wien både på ut og hjemreise. Det gir jo mulighet til å fly widebody mellom CPH og VIE også.

Det ser ut som den skal nedom Wien både på ut og hjemreise. Det gir jo mulighet til å fly widebody mellom CPH og VIE også.

Jamen, efter SIA skred fra FCO-CPH, så det da dejligt atter at få noget Europæisk widebody til CPH igen.

Schedule er som følger:

ET724 ADD-VIE 00.25-05.55 789 1x3456x
ET724 VIE-CPH 06.55-08.40 789 1x3456x

ET725 CPH-VIE 19.45-21.25 789 1x3456x
ET725 VIE-ADD 22.25-05.45 789 1x3456x

ET fløy vel til CPH via FRA frem til 2003.

Såvidt jeg kan se er det vel nå ADD-VIE-BRU, som endres til sluttstopp i CPH, ved at BRU-ruten blir nonstop

Ethiopian med København-rute

ET er ekspert på stopp underveis. ARN ruten var jo også one-stop lenge, med stopp i ulike byer gjennom årene, før den ble nonstop til ARN med forlengelse til OSL.

I Afrika er det veldig mange ruter med stopp. På tide å dra til Afrika igjen, kjenner jeg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

ET fløy vel til CPH via FRA frem til 2003.

Såvidt jeg kan se er det vel nå ADD-VIE-BRU, som endres til sluttstopp i CPH, ved at BRU-ruten blir nonstop

Det er jeg ikke sikker på de har. Det kan være de annoncerede ruten dengang, men mener ikke de nogensinde kom i gang.

Tok over en måned, men nå ble ruten også offisielt annonsert selv om den lenge har ligget ute

https://check-in.dk/officielt-cph-bekraefter-ethiopian-rute/

CPH's egen publicering af annonceringen kan læses her.

Den direkte rute fra København vil give helt nye muligheder for danske virksomheder – og måske særligt for den danske medicinalindustri, der kan få glæde af Ethiopians state-of-the-art fragtområde til pharma. Jeg er overbevist om, at det kommer til at få stor betydning med de fem ugentlige afgange direkte til det afrikanske kontinent”, siger Thomas Woldbye, CEO i Københavns Lufthavn
https://www.cph.dk/om-cph/presse/nyheder/2023/01/direkte rute fra københavn til østafrika

Last edited:
Back