Skal en tur til Sør Afrika i sommer, fant noen billige billetter med Ethiopian fra ARN. Noen som har erfaringer med Ethiopian??? Plass ombord, mat osv....
Har flydd 757 fra Arlanda, den går via Roma til Addis. Min erfaring er at det er trangt, fyllt til randen, B-klasse service, og absolutt alt som ikke er spikret fast i Stockholm er forsøkt tatt med som baggasje, enten i kabinen eller sjekket inn.
Jeg har bare positiv erfaring med ethiopian på kort/mellomdistanse i afrika. De bruker lekre b737-800 med winglets på mange kort/mellomdistanseruter. Husker ikke noe negativt fra kort/mellomdistanse B757 heller. Men har dårlig langdistanseerfaring (b767 ADD-FRA). Gammelt og veldig slitt.
Jeg har bare positiv erfaring med ethiopian på kort/mellomdistanse i afrika. De bruker lekre b737-800 med winglets på mange kort/mellomdistanseruter. Husker ikke noe negativt fra kort/mellomdistanse B757 heller. Men har dårlig langdistanseerfaring (b767 ADD-FRA). Gammelt og veldig slitt.
Inventaret på 757 er likt 767 stort sett; ikke mye å trakte etter, spesielt ikke 2 timer til Roma, 1 time på bakken og så 5-6 timer i luften igjen. Men nyere 737 på kortdistanse må da være OK.