• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL Ethiopian 737-800 24OKT20

Ethiopian 737-800 i dag

Ja, har normalt gått med 787.

Normalt ville en 737 vel slitt, men ser ut som de gikk nonstop ADD-ARN i dag. Så tipper langt fra fullt
 
Last edited:
Re: Ethiopian 737-800 i dag

Husker jeg feil nå, eller fløy Ethiopian ADD-FCO-ARN med 737 før Oslo-ruta ble etablert?
 
Ethiopian 737-800 i dag

Husker jeg feil nå, eller fløy Ethiopian ADD-FCO-ARN med 737 før Oslo-ruta ble etablert?



Tror du har rett. Tror også Wien periodevis ble brukt.

ADD-ARN er i overkant for en 737, men er lasta lav nok går det fint. Man gjør jo ikke et slikt bytte uten å ha gjort en kalkyle eller to ...
 
Re: Ethiopian 737-800 i dag

Husker jeg feil nå, eller fløy Ethiopian ADD-FCO-ARN med 737 før Oslo-ruta ble etablert?

Siste rute før de begynte direkterute til Stockholm var Addis Ababa-Cairo-Stockholm med 737, og før det var det via Wien og før det igjen via Roma. Disse ble fløyet med 757, 767 og 737.
 
737 var jo spenstig. Trodde de hadde mye frakt på de maskinene, men de har vel kanskje fremdeles en ren 77F i trafikk på OSL?
 
Back
Top