Jeg er ikke helt enig med LN-MOW, men saa kjoerer jeg Land Rover og ikke Toyota, saa en er aapen for ganske mye stoerre utfordringer

Men er det noe som helst butikk i dette ? Her maa du overbevise Someone, det klarer ikke jeg som Nerd !
Dette er volum ruter i Norge, er dette volum ruter i Europeisk maalestokk, jeg tror det er noen flere Italienere enn Nordmenn, muligens er jeg litt forutinntatt siden jeg er gift med en Italienerinne og som Nordmann taper jeg stort sett alle diskusjoner (i grunn med glede

)
Om vi starter aa tenke litt Nerdete, min spesialitet

er det endel Billettering, Prising og bestillingsmessige utfordringer (and I have been down this road before !!

)
AF 796 !!! Som gikk fra Paris til Paris ! CDG-OSL-GOT-CDG - virkelig «a JoeyBagOfTrouble» for oss paa baksiden. Ja AF kunne tilby OSL GOT envei !! En virkelig volum rute !
Men hvorfor AF 796 som rute nummer hele veien ? Jo fordi AF ville selge CDG - GOT via OSL til CDG GOT pris , kundene som reiste var aldri villige til aa betale ekstra for aa fly CDG GOT via OSL !
Det samme vil alle tilfellene du trekker frem ha de samme utfordringene, hva slags volum kan Lufthansa oppnaa med en daglig avgang i en retning ? La oss ikke engang tenke paa innstillingene eller det helt utenkelig at Luftrommet over soer Norge er stengt !
Nei dette er mer problemer enn mulige inntekter, leter etter en Toyota Land Cruiser 1997 model men absolutt uten ToyotaBagOfTroubleEngine, kun med Chevy V8 (som 97% har blitt konvertert til)