Et spørsmål til dere som jobber med SAS EuroBonus

Utflyttet

Ute på tur
Et spørsmål til dere som jobber med SAS EuroBonus

Jeg har nettopp passert dobbelt gull for i år og fikk et brev fra SAS om noen smågoder ekstra som nå var tilgjengelig. Ser dere som jobber bak skranken i SAS noe forskjell på vanlig EBG og dette i det daglige elelr ser jeg bare ut som en helt vanlig EBG?

-A

Re: Et spørsmål til dere som jobber med SAS EuroBonus

Ikke EBP går jeg ut i fra? :P

Spørs jo hvilke "smågoder ekstra" det er snakk om da ;) .. eller er det som Joe W sier .. EBP ?

Nei, jeg flyur så lite med SAS at EBP er det nok ikke. Ut i fra hva jeg hører om EBP så er derimot reisebudsjettet stort nok til EBP omtrent dog.

Har ikke brevet her, men var noe om garanterte bonus-reservasjoner eller noe sånt vissvass.

-A

Ahh garanterte bonusreservasjoner har ingen bak skranken noe med, de skal bestilles via eurobonus og for personen i skranken er du bare en "vanlig" bonuspax

Ahh garanterte bonusreservasjoner har ingen bak skranken noe med, de skal bestilles via eurobonus og for personen i skranken er du bare en "vanlig" bonuspax

Jeg tenkte siden dette med dobbel EBG utløste noe rekasjoner i systemet og brev og slikt at det kansje var noe som dere i skranken så forskjell på. :)

Jeg leste det ikke så nøye, da min lille oppsparte haug med poeng nok går til en tur et sted i vinter hvor ikke SAS flyr. :)

-A

Jeg ville ikke sett det. (I StarCheck).

Nu har jeg vel strengt tatt sagt opp jobben min i SAS Group ( :( )

Nu har jeg vel strengt tatt sagt opp jobben min i SAS Group ( :( )

Ja, fyren har til og med emigrert :p

BTW, passer kanskje å oppdatere location nå også :)

Dobbel EBG (90K) er ikke nok til a trigge noe som helst. Hva staar det i brevet?

Dobbel EBG (90K) er ikke nok til a trigge noe som helst. Hva staar det i brevet?

Det trigget Noe(tm). Skal se om jeg finner brevet igjen, men det sto faktisk spesifikt at for å takke meg for å ha nådd dobbelt gull og noe mer blah blah.

-A

Interessant. Kanskje de endelig har gjort noe smart for kunder som ikke har sjans til aa naa EBP men flyr mer enn dobbelt gull?

Skal sjekke med gutta.

Bumper denne.
Kom i dag over 90K-grensen for dobbel gull hos SAS etter en etterregistrering. Finnes "Dobbel EBG" eller "EBG+" fortsatt? Var det noen andre "goder" annet enn prioritet på bonus-reservasjoner?

Bumper denne.
Kom i dag over 90K-grensen for dobbel gull hos SAS etter en etterregistrering. Finnes "Dobbel EBG" eller "EBG+" fortsatt? Var det noen andre "goder" annet enn prioritet på bonus-reservasjoner?

Finnes ikke noe offisielt på dette iallefall!

Back