• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et nydelig kveldslys

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Hei og takk for sist:lol: Var en liten tur på vollen i kveld. Møtte Steinar Grindstein så det ble en hyggelig stund, pluss på noen fly og vakker kveldsol med mørke skyer i øst og turen er fullkommen. Kveldens høydare var selvsagt A330.

IMG_8226.jpg

Begynner med noen norske maskiner. Denne skulle vel ikke trenge noen nermere presentasjon vel.... Det er altså LN-NOL

IMG_8229.jpg

Så over til en vakker SAS maskin LN-TUL

IMG_8239.jpg

Dagens eneste propp får bli en vakker Widerøe med Q-300 LN-WFO

IMG_8253.jpg

Litt overaskende med helhvit Estonia maskin. Trodde først det var LN-KKF, men det viste seg å være ES-ABO x YL-BBA og x LN-BRN så det er altså en 737-505 det er snakk om her. Så den har med andre ord hadt penere farger enn dette:D

IMG_8309.jpg

Jeg synes denne er pen. Den beholder SAS fargene selv om den er i SA farger. LN-RRL

IMG_0261.jpg

IMG_0267-2.jpg

Jeg har vel noen med meg hvis jeg påstår att dette er noe av det peneste som trafikkerer Osl. Dette er OY-VKG

IMG_8323.jpg

Denne lille lekkerbisken er G-EUOH

IMG_8332-1.jpg

Dette er LN-DYB i mot lyset

IMG_8336.jpg

Da var sola gått ned. Håper bildene faller i smak :)

Last edited:
Fine og stemningsfulle bilder stein! A 333 er ikke bare den vakreste som traffikerer på osl, men på hele kloden må jeg si!

Ja dette var et vannvittig lys, Stein ! Utnytte det skikkelig klarte du også - herlige vollen-bilder. Flott at noen tør å ta litt i motlys også, ofte der de aller beste bildene kommer fram :)

Kjempefine bilder igjen Stein, men hva skal du gjøre ikveld ? - det er ingen fly i lufta.

Jan

veldig fint lys på 330ern der. Men prøv kanskje å sentrer flyene slik at de ikke blir klysjet nedesrt i bildet ;) :)

Back