Et nydelig kveldslys

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Hei og takk for sist:lol: Var en liten tur på vollen i kveld. Møtte Steinar Grindstein så det ble en hyggelig stund, pluss på noen fly og vakker kveldsol med mørke skyer i øst og turen er fullkommen. Kveldens høydare var selvsagt A330.

IMG_8226.jpg

Begynner med noen norske maskiner. Denne skulle vel ikke trenge noen nermere presentasjon vel.... Det er altså LN-NOL

IMG_8229.jpg

Så over til en vakker SAS maskin LN-TUL

IMG_8239.jpg

Dagens eneste propp får bli en vakker Widerøe med Q-300 LN-WFO

IMG_8253.jpg

Litt overaskende med helhvit Estonia maskin. Trodde først det var LN-KKF, men det viste seg å være ES-ABO x YL-BBA og x LN-BRN så det er altså en 737-505 det er snakk om her. Så den har med andre ord hadt penere farger enn dette:D

IMG_8309.jpg

Jeg synes denne er pen. Den beholder SAS fargene selv om den er i SA farger. LN-RRL

IMG_0261.jpg

IMG_0267-2.jpg

Jeg har vel noen med meg hvis jeg påstår att dette er noe av det peneste som trafikkerer Osl. Dette er OY-VKG

IMG_8323.jpg

Denne lille lekkerbisken er G-EUOH

IMG_8332-1.jpg

Dette er LN-DYB i mot lyset

IMG_8336.jpg

Da var sola gått ned. Håper bildene faller i smak :)

Last edited:
Fine og stemningsfulle bilder stein! A 333 er ikke bare den vakreste som traffikerer på osl, men på hele kloden må jeg si!

Ja dette var et vannvittig lys, Stein ! Utnytte det skikkelig klarte du også - herlige vollen-bilder. Flott at noen tør å ta litt i motlys også, ofte der de aller beste bildene kommer fram :)

Kjempefine bilder igjen Stein, men hva skal du gjøre ikveld ? - det er ingen fly i lufta.

Jan

veldig fint lys på 330ern der. Men prøv kanskje å sentrer flyene slik at de ikke blir klysjet nedesrt i bildet ;) :)

Back