putzmeister
ScanFlyer Dusty
Hei og takk for sist:lol: Var en liten tur på vollen i kveld. Møtte Steinar Grindstein så det ble en hyggelig stund, pluss på noen fly og vakker kveldsol med mørke skyer i øst og turen er fullkommen. Kveldens høydare var selvsagt A330.
Begynner med noen norske maskiner. Denne skulle vel ikke trenge noen nermere presentasjon vel.... Det er altså LN-NOL
Så over til en vakker SAS maskin LN-TUL
Dagens eneste propp får bli en vakker Widerøe med Q-300 LN-WFO
Litt overaskende med helhvit Estonia maskin. Trodde først det var LN-KKF, men det viste seg å være ES-ABO x YL-BBA og x LN-BRN så det er altså en 737-505 det er snakk om her. Så den har med andre ord hadt penere farger enn dette
Jeg synes denne er pen. Den beholder SAS fargene selv om den er i SA farger. LN-RRL
Jeg har vel noen med meg hvis jeg påstår att dette er noe av det peneste som trafikkerer Osl. Dette er OY-VKG
Denne lille lekkerbisken er G-EUOH
Dette er LN-DYB i mot lyset
Da var sola gått ned. Håper bildene faller i smak

Begynner med noen norske maskiner. Denne skulle vel ikke trenge noen nermere presentasjon vel.... Det er altså LN-NOL

Så over til en vakker SAS maskin LN-TUL

Dagens eneste propp får bli en vakker Widerøe med Q-300 LN-WFO

Litt overaskende med helhvit Estonia maskin. Trodde først det var LN-KKF, men det viste seg å være ES-ABO x YL-BBA og x LN-BRN så det er altså en 737-505 det er snakk om her. Så den har med andre ord hadt penere farger enn dette

Jeg synes denne er pen. Den beholder SAS fargene selv om den er i SA farger. LN-RRL

Jeg har vel noen med meg hvis jeg påstår att dette er noe av det peneste som trafikkerer Osl. Dette er OY-VKG

Denne lille lekkerbisken er G-EUOH

Dette er LN-DYB i mot lyset

Da var sola gått ned. Håper bildene faller i smak

Last edited: