Et fra jobb i dag.

salmon-air

ScanFlyer Silver
Denne lå lavt på left downwind 01L før den banket inn finale på OSL i dag.

Attachments

• husky.jpg
    husky.jpg
    87 KB · Views: 725
Her kommer et til. Kanskje en som fikk en "aske re routing"? 90graders kursendring rett til havs utenfor Flesland :lol:

Attachments

• contrail.jpg
    contrail.jpg
    73.9 KB · Views: 671
Takk for det :-)

Har bare IPhone å hjelpe meg med, men jeg skal legge ut et par til fra neste jobbedag :-) 3 turer BGO-OSL i morgen :-)

Her kommer et til. Kanskje en som fikk en "aske re routing"? 90graders kursendring rett til havs utenfor Flesland :lol:

Denne såg eg fra jobben i Byen.... Dette var vel mellom ett og halv to eller deromkring...?
Kom inn fra havet,- og så stor sving sørover...

3 turer BGO-OSL i morgen :-)

Skal du fly den ruten fra som kommer klokken 11.25 fra OSL som DY610? Få evt gi et vink om du ser meg der oppe, skal opp et par timer når eg skal kjøre min mormor opp der :) Står sikkert ved Chc :)

Morsomt å se ditt "aske re routing"? bilde :)

Jeg stod på toppen av et fjell i Os kommune og så på denne kondensstripen og samtidig en Norwegian 737-300 øst for Flesland med kurs mot sør før svingte inn til finale bane 35

Tror det må ha vert deg

Hei!

Du må jo skaffe deg eit fotoapparat! Viss det er innen din interesse, so har jo du toppers muligheter til å ta gode bileter! Gleder meg til flere bileter frå deg :) Kva flyselskap flyr du? Kva fly?

det er veldig morsomt at piloter deler slikt med oss andre ikke-fullt-så-på-innsiden-folk :) Bra bilder :D

Et par til.
Første: LN-KKN fra BGO i dag tidlig.
Så førlger et bilde av et litt artif waypoint navn rett nord av Dusseldorf.

BOMBA. Kanskje noe fra krigen ;-) hehehehe:lol:

Attachments

• kkn  .jpg
    kkn .jpg
    93.5 KB · Views: 315
  • BOMBA.jpg
    BOMBA.jpg
    127.5 KB · Views: 300
Denne såg eg fra jobben i Byen.... Dette var vel mellom ett og halv to eller deromkring...?
Kom inn fra havet,- og så stor sving sørover...

Det var TF-FIX fra Reykjavik til København. Så den på 'radaren'.

Forøvrig en stund etter at TF-FIK hadde tatt av fra Flesland for Stavanger.

Last edited:
Back