Et Bilde, En Motor

Ellers ankom 200 mm til Canon - U - 2,8 fast optikk - så vi får se hva som dukker opp noe senere - i dag har været værtalt ra storm,regn, sol, uff - nytter ikke å stå OSL i slikt varierende vær.

Kanskje jeg skulle ta meg en tur på småflyhavna ( fly på vann) på gam FBU i helgen,noen som vet om den eksisterer ennu ???

Jan

Sjoeflyhavna eksisterer ennaa, men du finner antagelig mer action ved Kilen. Kjoer helt ytterst paa Oksenoya.

Tilbake til temaet - hva med også en quiz?

Attachments

• Noe_fra_Duxford_1.jpg
    Noe_fra_Duxford_1.jpg
    80.8 KB · Views: 46
Originally posted by Thomas

i dag har været værtalt ra storm,regn, sol, uff

Atte det hadde vært hvaforno' sa'ru?

Rettelse til Thomas:

I dag har været vært alt fra storm, regn, sol, uff

Har problemer med skilletegntasten (den lange - helt nede) og bogstaven F ( eller liten f)

Så Thomas - når ble du pedikant :D

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

Ellers ankom 200 mm til Canon - U - 2,8 fast optikk - så vi får se hva som dukker opp noe senere - i dag har været værtalt ra storm,regn, sol, uff - nytter ikke å stå OSL i slikt varierende vær.

Kanskje jeg skulle ta meg en tur på småflyhavna ( fly på vann) på gam FBU i helgen,noen som vet om den eksisterer ennu ???

Jan

Var da liksom at du kjøpte linser for tiden da :)

Originally posted by LCH78

Originally posted by ATC-flyradar

Jan

Var da liksom at du kjøpte linser for tiden da :)

Har i bestilling en 100 mm fast opptik (Canon orginal) 2,8 II USM. Da har jeg nitt utvalg i sekken.

JAN

Blackbird it is og her er beistet uten hus

Attachments

• Noe_fra_Duxford_2.jpg
    Noe_fra_Duxford_2.jpg
    62.4 KB · Views: 46
Back