• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Et bilde av gamle LN-MOW

LN-MEH

ScanFlyer Gold
Dette bildet tok jeg i Miami i 1992.Det er desverre ikke "airpics" kvalitet men tar det med likevel.Rich International Airways hadde da denne DC-8-62 med reg N772CA c/n 46131/517 som jo er ex. LN-MOW "Roald Viking".På denne tiden hadde de skaffet seg en Tristar også,men det er en annen historie.
 
Takk for bildet, MEH. At flyet var penere i SAS synes vi sikkert alle, men at du kommer med dette bildet, fortjener du takk for!
 
PS. den ene av de 2 finnes ogsaa baade i SAS Design (flere varianter) Swissair og Securitas......:p
 
Sitter og lurer på hvordan den Jeep'en der hadde tatt seg ut i dragestilen til SAS, inkl. alle småmerker og alt.....
Bilen er jo ikke lang, men kunne blitt tøft lell...., hvis man hadde noen cent til overs man ikke ante hva man skulle bruke til, selvsagt...:colgate:
 
Back
Top