Estonian øker på Oslo-Tallinn:

Blackhawk

ScanFlyer Gold
Estonian øker på Oslo-Tallinn:

p201010250924-91190.jpg

(Bildet er copyright (C) Estonian Air / Bombardier)

Fra sommeren 2011 øker Estonian
på ruten Oslo-Tallinn. Da blir frekvensen
økt fra åtte til 11 ukentlige avganger, som blir
en miks med både de litt eldre B737 Classic maskinene,
samt splitter nye CRJ-900. Estonian Air gjeninnfører
samtidig servering av gratis drikke og snacks på
economy:

Estonian Air setter inn flere avganger mellom Oslo og Tallinn sommeren 2011.
Det estiske flyselskapet gjeninnfører også gratis drikke og snacks på økonomiklasse.

Les hele saken her:

Boarding: "Estonian Air øker på Oslo - Tallinn"
http://www.boarding.no/art.asp?id=43696

.

Re: Estonian øker på Oslo-Tallinn:

Det var jo gode nyheter :) !
Men når det gjelder flytype her, så har jeg visst ikke fulgt med. Jeg var sikker på at de CRJ900 maskinene til Estonian var avbestilt jeg!?

Dette er vel egentlig tilbake til det tidligere antall frekvenser. De hadde to daglige tidligere. Uansett hyggelig at de finner det riktig å øke.

Estonian Air mangler jeg i mitt private galleri, så bare flott med flere avganger fra OSL :p Også veldig positivt at de gjenninfører enkel servering, det skal ikke så mye til for "det lille ekstra".

Tilbake til tidligere rutetabell, ja, men likevel positivt for et selskap som sliter tungt ... Og det er lenge siden Estonian Air innførte gratis snacks og drikke på Economy Class, eller Traveller Class som de kaller det. Det begrenser seg for øvrig til vann og kaffe og en kjeks, se min trip report fra Estonian Air på strekningen Vilnius-Tallinn-Oslo: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=69256

Jeg var sikker på at de CRJ900 maskinene til Estonian var avbestilt jeg!?

De ble ikke levert fordi Estonian Air ikke kunne betale for seg - det vil si, SAS ville ikke betale for Estonian Air ... Men etter endringene på eiersiden har Estonian Air lagt inn en ny ordre på tre maskiner.

Har hatt lyst til å teste ut Estionian Air en god stund nå.. de gjorde vel et aldri så lite bykst på ønskelisten min nå!

Back