• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Espen Høiby er tilbake som kaptein i SAS Braathens

Re: Espen Høiby er tilbake som kaptein i SAS Braathens

Det er en sak mellom påtalemyndigheten, arbeidsgiver, arbeidstaker og klareringsinstans, ikke deg eller meg. Dersom dette forumet fremstår som kommentatorboksen til Se og Hør istedet for et luftfartsforum vil nok de som er interessert i det faglige finne et hyggeligere sted å surfe. Det er SAS Braathens, Norwegian, Widerøe osv som velger kaptein når du skal ut og fly - ikke du.

Originally posted by FBU 4EVER
En annen ting er hva i all verden dette kjerringspetakkelet hadde i en privat dåp å gjøre da forholdet mellom de to var over for en tid tilbake.Så vidt jeg har forstått så inviterte hun seg selv!

Hvorvidt hun er et "kjerringspetakkel" eller ikke, har ikke jeg godt nok grunnlag til å bedømme, men jeg vil gjerne presisere at jeg overhodet ikke går god for den slags vold. At hun muligens inviterte seg selv til en dåpsfest er jo ikke grunn god nok til å slå henne! Men som sagt: Jeg forutsetter at de som har tatt avgjørelsen, har gjort dette etter boka.

Originally posted by Fly high
Originally posted by FBU 4EVER
En annen ting er hva i all verden dette kjerringspetakkelet hadde i en privat dåp å gjøre da forholdet mellom de to var over for en tid tilbake.Så vidt jeg har forstått så inviterte hun seg selv!

Hvorvidt hun er et "kjerringspetakkel" eller ikke, har ikke jeg godt nok grunnlag til å bedømme, men jeg vil gjerne presisere at jeg overhodet ikke går god for den slags vold. At hun muligens inviterte seg selv til en dåpsfest er jo ikke grunn god nok til å slå henne! Men som sagt: Jeg forutsetter at de som har tatt avgjørelsen, har gjort dette etter boka.

Hun var ute etter å lage "kvalm". Og det lyktes hun jo med!?! Penger og PR,også!

Back