Erfaringer med VIP VOA (Bali Fast Track)?

staale

Born to run
Noen her som har erfaringer/anbefalinger med tanke på å kjøpe en sånn tjeneste? Vurderer det til neste besøk. På en måte greit å komme seg kjapt gjennom immigrasjonen der nede, men instinktet sier at det hele virker litt dodgy, og jeg er lite villig til å overgi passet til en vilt fremmed Indoneser...

Har opplevd både kjapp og treg immigrasjon på den flyplassen tidligere, foretrekker devinitivt den kjappe ;-)

Re: Erfaringer med VIP VOA (Bali Fast Track) ?

Noen her som har erfaringer/anbefalinger med tanke på å kjøpe en sånn tjeneste? Vurderer det til neste besøk. På en måte greit å komme seg kjapt gjennom immigrasjonen der nede, men instinktet sier at det hele virker litt dodgy, og jeg er lite villig til å overgi passet til en vilt fremmed Indoneser...

Har opplevd både kjapp og treg immigrasjon på den flyplassen tidligere, foretrekker devinitivt den kjappe ;-)

Vi har det neste uke og jeg skal oppdatere. Ble litt dyrt for hele banden, men sparer man en time etter en lang flight så er jo det gull.

Kanon, blir artig å høre. Tripadvisorfolket var rimelig skeptiske når jeg skumleste litt der ;-)

Hvor skal dere bo under oppholdet(område) ?

Kanon, blir artig å høre. Tripadvisorfolket var rimelig skeptiske når jeg skumleste litt der ;-)

Hvor skal dere bo under oppholdet(område) ?

Vi har valgt Conrad på Nusa Dua. Liker dette området godt og hadde noen fine uker på Westin noen år tilbake. Stille og fint.

Har hatt et par fine opphold på Westin der tidlige vi også, men neste gang velger vi å leie villa i Ubud og i Candidasa, gleder oss. Ha en fin tur, og opphold på Bali, trip report ventes på i spenning ;-)

Back