Erfaringer med Martinair, noen?

Replying to Topic 'Erfaringer med Martinair, noen?'

Ja.. Fløy med de fra Isla margarita til Amsterdam... Long haul "no friles". Dvs. ett gratis halv dårlig måltid, gratis mineralvann. Alt annet måtte betales for. trange seter:(

70-talls ineteriør og uniformer. Hyggelig besetning. Gratis mat og drikke til maten. Drikke mellom matmåltidene må betales. Synes ikke det var trangere enn i f.eks SAS B767 economy.
I tillegg får du jo med deg Amsterdam lufthavn som er en flott flyplass.
God tur

Har flugit Martinair AMS-MIA-AMS , mycket bra. Bra service , bra mat o.s.v.

har aldri testet de selv, men hørt mye positivt.....men en venninne fløy MP i sommer, og da kostet "business" billettene de tilbød ca 1000 kr mer enn økonomi....kan jo være verdt pengene det.....var visst ganske masse mat og langt bedre plass......:)

Fløy en 767 AMS-LIS-AMS for noen få år siden (KL-flighter). Greie seter, og helt OK mat og service forøvrig. Hadde ikke betenkt meg for å fly dem på lengre strekninger!

:) VC-10

Jeg har fløyet Martinair, veldig hyggelig crew og service, MEN: Hvis du er over 180 høy og har relativt lange ben anbefaler jeg IKKE å reise med dem på longhaul flights... :(

Også innleid som "knokkelekspressen" fra Alpene til Scandinavia på vinteren:D

Fløy en Martinair DC-10 til Cuba i 2000. Til å være charter var det helt uovertruffent. Det er mulig de nå har begynt å spare litt inn på drikke og mat. Turen gikk i en svisj på grunn av hyggelig betjening og okay seter faktisk. Men jeg er 179 de gangene jeg går på sokkelesten.

Martinair anbefales.......kanskje du får KLM bonuspoeng på flyvningene deres også?

Replying to Topic 'E

Fløy med Martinair Amsterdam-Vancouver i 2001, operated for KLM. Dårlig plass, dårlig mat, og cabin crew i dårlig humør :( Gledet meg til og med å fly Northwest på turen tilbake. Martinair er "grålistet" for meg siden, dvs. OK å fly med, men jeg fortrekker andre opsjoner.

Back