Jeg har et spørsmål litt på siden. Jeg kommer til å be CC matche EBG i høst (og regner med at det går i boks), men det er flere store byer hvor CC har et elendig eller fraværende tilbud (blant annet Tokyo), og jeg tenker at det kan være lurt å ha en annen kjedekonto i bakhånd som nr. 2. Er det noen andre store kjeder som er kjent for å matche mot CC-gull?
IHG med Gold Ambassador (koster 200$) er en greit tillegg. Ellers gir Starwood Plus status (under gull) til NAF medlemmer.

Rommet var bra, liten balkong med utsikt mot elven og katedralen. Hotellet var helt fullt, og det bærer frokosten litt preg av. Utfordrende når hele hotellet skal spise frokost den siste halvtimen... Men så langt (etter 2 av 3 netter) har hotellet absolutt innfridd. Anbefales hvertfall til CC statusmedlemmer.
 Rommet var bra, liten balkong med utsikt mot elven og katedralen. Hotellet var helt fullt, og det bærer frokosten litt preg av. Utfordrende når hele hotellet skal spise frokost den siste halvtimen... Men så langt (etter 2 av 3 netter) har hotellet absolutt innfridd. Anbefales hvertfall til CC statusmedlemmer.