Erfaringer med Club Carlson

Status
Not open for further replies.
Hotell: Park inn stavanger
Status: Gold
Booket: Business ready
Upgrade: ingen

4 netter. Resepsjonen løy om at suitene skulle pusses opp så vi fikk ikke oppgradert. Men det var hele tiden mulig å bestille de.
Måtte påpeke mangel på velkomstgave for å få noen bær og makroner.

Hotel: Radisson Blu Gærningmoen
Status: Sølv ...
Booket: Billigste
Oppgradert: Nei
Offergave: Ingen

Da var det nok slutt på magien for denne gang ... :)

Radisson Caledonien Kristiansand

Status: Concierge
Oppgradert: Ja, til et fint business class-hjørnerom.
Velkomstgave: Niks, nada.

Kan noen bekrefte at man får gratis frokost på rommet også når man er oppgradert til romkategorien?

Radisson Caledonien Kristiansand

Status: Concierge
Oppgradert: Ja, til et fint business class-hjørnerom.
Velkomstgave: Niks, nada.

Kan noen bekrefte at man får gratis frokost på rommet også når man er oppgradert til romkategorien?

I Norge pleier vel alltid frokost være inkludert uansett. I utlandet er det litt forskjellig så alltid lurt å spørre om "I stay in room xxx could you please confirm that breakfast is included as stated on poster in the room?" Ikke nevn oppgradering når du spørr[emoji6]

I Norge pleier vel alltid frokost være inkludert uansett. I utlandet er det litt forskjellig så alltid lurt å spørre om "I stay in room xxx could you please confirm that breakfast is included as stated on poster in the room?" Ikke nevn oppgradering når du spørr[emoji6]
Ja, stort sett. Akkurat denne var faktisk rabattert og uten frokost inkludert, men som Concierge er restaurantfrokost alltid gratis. Lurte bare på om jeg måtte betale noe ekstra for å få det på rommet. Konklusjonen er: måtte ikke betale ekstra, men de klarte ikke å få med seg ordren som jeg hang på døren kl. 22. Måtte etterlyse den, og de brukte da 20 min på å raske sammen en brødkurv, pålegg, yoghurt, kaffe og appelsinjuice.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Hotell: Radisson Blu Birmingham
Gave: Vannflaske, småkaker og kort

Hotell: Park inn Nottingham
Gave: 2 vannflasker og kort

Hotell: Radisson Blu Park Fornebu
Booket: Award
Gave: Såpestykke og kort

3 hotell fra siste uken, til sammen 5 netter. De to engelske helt som forventet egentlig. Varm dusj, og ikke så mye mer å snakke om. Det i Birmingham svært så sentralt i forhold til togstasjonen. Gode priser på begge (sommersalg).

Gamle SAS hotellet på FBU derimot skuffer meg. Prisen var doblet (nesten 2.500 for standardrom) grunnet gårsdagens konsert er stivt men forståelig når de selger ut likevel. Da skuffer det meg når frokosten nå i praksis består av skiver med pålegg. Først flyttet de baconet opp på eggene for å spare. Nå er det helt borte, og det samme er resten av varmmaten, med unntak av pannekaker, pocherte egg og kokte egg. Nedtur!

Prøver å bestille på Radisson hotellene på Gardermoen nå og der står det at frokost er mot tillegg. Er dette noe som er innført nå?

Radiasjon Nydalen:
Status: Nada
Booket: helt vanlig rom for poeng + cash.
Fikk: Tydeligvis et handicaprom

5d0ab01c505bde7ccb4c42b0f7bd53ac.jpg

Utsikt: Vel...

6c466bf74653efaa4d68765e05f08358.jpg

(Ja, det er tatt ut vinduet, ikke døra)

Ny runde på Fornebu. I grunnen helt likt som sist, med unntak av at de hadde fått rørte egg i tillegg til de to andre og steikte tomater. Bacon er det helt slutt på. Såpestykket var byttet ut med frukt, og jeg fikk denne gang kaffemaskin på rommet. Prisen var også langt hyggeligere (litt over 600kr pr. natt).

Hotell: Radisson Blu Park Fornebu
Booket: Award
Gave: Såpestykke og kort

Gamle SAS hotellet på FBU skuffer meg. Prisen var doblet (nesten 2.500 for standardrom) grunnet gårsdagens konsert er stivt men forståelig når de selger ut likevel. Da skuffer det meg når frokosten nå i praksis består av skiver med pålegg. Først flyttet de baconet opp på eggene for å spare. Nå er det helt borte, og det samme er resten av varmmaten, med unntak av pannekaker, pocherte egg og kokte egg. Nedtur!

Trenger hjelp her, skal jeg velge
Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ?
Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit?
Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn
mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok

Skal dit til uka og har booket Atlantic. Synes det er helt greit der og pleier å få bra oppgradering med CCC der.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal dit til uka og har booket Atlantic. Synes det er helt greit der og pleier å få bra oppgradering med CCC der.

Ok , har dessverre ingen status nå så det spiller ingen rolle tenket litt mer på "value for money and points"

Trenger hjelp her, skal jeg velge
Radisson Blu Atlantic Hotel eller Park Inn By Radisson Stavanger ?
Lokasjonen er jo bedre på Radisson men virker som det er gansk slit?
Prisen er 10 000 poeng + 447 nok for Park inn
mens Radisson er 15 000 poeng + 639 nok
Har ikke bodd på noen av dem de siste årene så kan ikke si noe om det, men hvis du har planer om å stikke ut på byen i løpet av turen så velg Atlantic. Det ligger dønn midt i sentrum og kort vei til det meste.
Park Inn ligger en grei gåtur eller kort busstur unna sentrum, og på en sen kveld så har man lite lyst til å styre med det (å gå til PI eller ta bussen utover).

Mine :68:

Har ikke bodd på noen av dem de siste årene så kan ikke si noe om det, men hvis du har planer om å stikke ut på byen i løpet av turen så velg Atlantic. Det ligger dønn midt i sentrum og kort vei til det meste.
Park Inn ligger en grei gåtur eller kort busstur unna sentrum, og på en sen kveld så har man lite lyst til å styre med det (å gå til PI eller ta bussen utover).

Mine :68:
Takk for responsen, aldri vært i Stavanger så det var nyttig info.
Drar ditt i forbindelse med gladmat festivalen så da blir det vel Atlantic :)

Sent fra min G620S-L01 via Tapatalk

Hovedområdet for Gladmat'en er 2-300m (ca) fra Atlantic, innerst i Vågen, så alt blir mye enklere å forholde seg til.
Pluss man får enklere muligheten til å ta en kjapp pause på hotellrommet midt i kaoset.

Enjoy :drink

Skal også dit på litt gladmat (og gladøl)
Torsdag til lørdag.
Jeg og en kompis tok en spontantur til SVG i fjor og da var det tilfeldigvis gladmat festivalen. Vi har laget en tradisjon om å dra dit hvert år nå!

Status
Not open for further replies.
Back