• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer med AirHelp?

marekbz

ScanFlyer Blue
Er det noen her inne som har erfaring med AirHelp?

https://www.getairhelp.com/no/

Tjenesten tar din sak mot flyselskapet, dersom man har vært utsatt for forsinkelse, kansellering osv. Det koster ingenting, men de tar en 25% cut på utbetalingen som de evt klarer å forhandle frem. Det skulle tilsi at alt fra til €150 til €450 i en standardsak tilkommer deg.

Virker veldig intuitivt og greit. Noen som har brukt dem?

Frister veldig å legge inn en kansellert flight litt tilbake i tid som jeg fikk "boller og brus" for (og en overnatting), og se hva som skjer.

Det jeg ikke ønsker, er å komme på flyselskapets eventuelle svarteliste over kunder man ikke ønsker å ha som kunder... :8:

Tjenesten er forøvrig omtalt på Techcrunch og Lifehacker.

(Gjorde et par søk før jeg posted denne, men fant ingenting.)
 
Re: Erfaringer med AirHelp eller Refund.me ?

Kom over en annen side, refund.me, virker kanskje noe større om man ser på antall facebook fans som en skala...
 
Hei. Mitt navn er Thomas Løøw og jeg er ansvarlig for AirHelp Nordic AB. Hvis du har spørsmål, noen ønsker eller bare vil vite mer om AirHelp, vennligst kontakt meg

Ambulancechasers ... men who knows ... de skal jo leve de og.
 
Back
Top