• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Erfaringer - Discovery programmet

Tjab

Upgrade me....
Hei

Jeg har nå fått platinum status hos "Discovery"

Hva er deres erfaringer med dette fordelsprogrammet?

Jeg ser en ting som kanskje kunne vært gøy å prøve ut, og det er "a local experience". Her hjemme er det ett dagspass på sundbåten (ikke akkurat supermegaspenstig) Men ser at feks New York har noen greie turer etc.


Web: https://www.gha.com/
 
Har bare prøvd det hos Thon, og de gir iallfall stort sett alltid oppgradering i Bergen. Får en flaske Imsdal samt en sjokkis. Local experience har jeg aldri fått.
 
Testet i Stavanger nå. Fikk oppgradert rom, vann og sjokkis. Men kun etter at jeg spurte om oppgradering. Så da er vel det trikset her da.
Rommene på Thon Maritim trenger uansett en oppussing og renholdet på rommene på dette hotellet er skuffende. Ok, til dels bra frokost om du er tidlig ute.

Er forresten en ting som irriterer meg litt her i Norge. De ansatte i de respektive selskap virker å få for lite informasjon om fordelesprogrammene. Noe som fører til at man virker som en douchebag litt for ofte når man må poengtere at:
Joda, jeg skal ha oppgradert rom.
Jo, jeg kan få en gratis brus.
Joda, jeg har tilgang der.
 
Har bodd en hel del på Thon Hotel Bergen Airport i det senere (GHA Black level) og har i grunnen bare gode erfaringer. Alltid upgrade og alt det der, aldri problem med sen utsjekk eller tidlig innsjekk.
Får e-post med "Local experiences" men det har aldri passet. Selv om det er av begrenset interesse på jobbetur i en by jeg har bodd i i flere år før.. ^_^
Og de skal også ha for svært hyggelig personale, uansett.
 
Back
Top