Erfaring med South African og Virign i C?

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Har begynt å leke litt med å brenne OnePass poeng i C dit. Ser mange muligheter, spesielt Virgin ( joda CO tilbyr dem ) og South African...

To spørsmål :

A) Defineres Upper Class som C ?

B) Noen erfaringer med med disse to i C ?

( pris er 90.000 poeng i C )

Re: CPT

Har begynt å leke litt med å brenne OnePass poeng i C dit. Ser mange muligheter, spesielt Virgin ( joda CO tilbyr dem ) og South African...

To spørsmål :

A) Defineres Upper Class som C ?

B) Noen erfaringer med med disse to i C ?

( pris er 90.000 poeng i C )

Ja, Upper Class er C, og setene er gode de. Regner med du vet om dette?:

http://www.continental.com/web/en-US/content/company/alliance/virgin.aspx said:
Effective February 13, 2012 we will discontinue our OnePass and codeshare partnership with Virgin Atlantic. Mileage accrual benefits are valid for travel through February 13, 2012. Please refer to the Mileage Credit Request Form for information regarding obtaining missing mileage credit. OnePass reward reservations for travel on Virgin Atlantic must be confirmed and ticketed by February 13, 2012, and they are valid one year from the date ticketed.

Tusen takk for den. Vel, da får jeg stå på snarest, men det skjærer seg nok siden jeg må ha avreise i bygynnelsen av januar 2013.. Uansett vil prøve rundt 10. feb ..

Har ikke tittet på hvor langt inn i framtiden jeg kan booke.... Men det finner jeg ut i morgen... Nå sove for SIN i morgen..

Tusen takk for den. Vel, da får jeg stå på snarest, men det skjærer seg nok siden jeg må ha avreise i bygynnelsen av januar 2013.. Uansett vil prøve rundt 10. feb ..

Har ikke tittet på hvor langt inn i framtiden jeg kan booke.... Men det finner jeg ut i morgen... Nå sove for SIN i morgen..

Svaret paa spoersmaalet ditt er jo allerede posted over :rolleyes:

OnePass reward reservations for travel on Virgin Atlantic must be confirmed and ticketed by February 13, 2012, and they are valid one year from the date ticketed.

Back